92234 Avro Rota C.30A

1:72

Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý moment osy válce produkovaný vrtulí. Read more

Temporarily unavailable

19,32 €

Producer: RS Models

Description

5 obtiskových variant:

 

1. Avro C.30, VTLU, Czechoslovakia, 1936

2. Avro C.30A, VH-USR, Australia, 1936

3. Avro C.30A, I. Autozirska Grupa, Yugoslavia, 1939

4. Avro C.30A, Bern, Switzerland, 1935

5. Avro C.30, GB

 

Širokoúhlý podvozek měl pár jednoduchých, drátem vyztužených nohou a bylo namontováno malé ocasní kolo. Tento model vzlétl v dubnu 1933. Za ním následovaly čtyři vylepšené stroje označené C.30P (P zde pro předvýrobu), které se lišily čtyřhranným uložením pyramidového rotoru a vyztuženým podvozkem se třemi vzpěrami na každé straně. C.30P používal silnější (140 hp, 104 kW) sedmiválcový Armstrong Siddeley Genet Major IA hvězdicový motor.

Additional information

Category: 1:72 Scale
Decal variants: Australia, Yugoslavia, Switzerland, Czechoslovakia, Great Britain
Discussion 0

No comments

New comment

Alternative products

  • 1:72

    92188 Avro Rota C.30A

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Temporarily unavailable

    19,32 €

  • 1:72

    92189 Avro Rota/Cierva C.30

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Temporarily unavailable

    19,32 €

  • 1:72

    92190 LeO C.30

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    In stock

    19,32 €

New comment

Captcha

i

Login

Forgotten password

Privacy preferences
We use cookies to enhance your visit of this website, analyze its performance and collect data about its usage. We may use third-party tools and services to do so and collected data may get transmitted to partners in the EU, USA or other countries. By clicking on 'Accept all cookies' you declare your consent with this processing. You may find detailed information or adjust your preferences below.

Privacy declaration

Show details
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Login

Forgotten password

Product has been added to the cart
Continue shopping Order