3 obtiskové varianty:
1. Ki-60, 2nd prototype, Japan 1941
2. Ki-60, 244th Sentai, special attack unit /alternate marking/
3. Ki-60, captured by the Americans, 1945 /alternate marking/
Pilotům především vadila nezvykle vysoká přistá vací rychlost, vyplývající z vysokého plošného zatížení přesahujícího 170 kg/m2 a nikoho nenadchla ani maximální dosahovaná rychlost 550 km/h, která se neshodovala s propočty konstruktérů. Zlepšené výkony byly očekávány u druhého a třetího prototypu s křídlem o zvětšené výměře, s upraveným krytem motoru a se zásahy do konstrukce, směřujícími k celkovému odlehčení. Zatímco první a druhý prototyp byly vyzbrojený dvěma kulomety Ho-103 ráže 12,7 mm uloženými nad motorem a dvěma kanóny Mauser MG 151 ráže 20 mm v křídle, nesl třetí prototyp místo dvou křídelních kanónů dva kulomety Ho-103.
Nový komentář