Accessories
Doplňky
-
1:72
92263 Heinkel 112 B Spanish AF
Heinkel He 112 byla německá stíhačka z první poloviny 30. let, která soutěžila o vládní zakázku na nové stíhací letadlo s uzavřenou kabinou a zatahovacím podvozkem. Byla poražená Messerschmittem Bf 109. V Luftwaffe se nedočkala většího rozšíření, ale byla vyvážena do Maďarska, Rumunska, Japonska a Rakouska. Počet postavených strojů nepřesáhl 100 kusů.
Skladem (4 pcs)
470 Kč
-
1:72
92261 Me P.1107
25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.
Dočasně nedostupné
690 Kč
-
1:72
92259 Me P.1107 Aufklärer
25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.
Skladem (4 pcs)
690 Kč
-
1:72
92258 Arado Ar-66
Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92257 XP-79B Flying Ram
Northrop XP-79 Flying Ram byl ambiciózní americký projekt stíhacího samokřídla, s proudovým pohonem, vyvíjený firmou Northrop. Typ měl ničit nepřátelské letouny taranem a obsahoval několik novátorských konstrukčních řešení. Pilot letoun řídil v pozici vleže na břiše a tak měl lépe snášet vysoká přetížení během bojových manévrů.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92256 Reggiane 2005
Reggiane Re.2005 Sagittario byl stíhací letoun, který vznikl vývojem z typu Reggiane Re.2000. Vývoj nového letounu začal již v roce 1941 a v květnu 1942 vzlétl první prototyp. Ten dosáhl rychlosti 628 km/h. Nové křídlo neslo nový podvozek zatahovaný směrem ke koncům křídla a dva 20 mm kanóny, které s dalším v bloku motoru a s dvěma 12,7 mm kulomety nad motorem představovaly impozantní výzbroj.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92255 Dewoitine D.520
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92052 Arado 66
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (2 pcs)
470 Kč
-
1:72
92056 Avia Ba.122 Rk.17 engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (1 pcs)
470 Kč
-
1:72
92069 Avia Bš.122
Cvičný akrobatický letoun Avia Bš.122 poháněný motorem Walter Castor II byl vyroben v sérii 45 kusů pro čs. Armádu. Letoun byl odvozen od akrobatického speciálu Ba.122. prototyp vzlétl poprvé 11. srpna 1936 pilotován továrním pilotem O. Košařem.
Skladem (3 pcs)
470 Kč
-
1:72
92071 Dornier 17 E
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 pcs)
750 Kč
-
1:72
92072 Dornier 17 F
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 pcs)
750 Kč
-
1:72
92073 Praga E-241
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92076 Kawanishi E15 K
Kawanishi E15K Shiun byl průzkumný hydroplán japonského císařského námořního letectva užívaný ve druhé světové válce. Jeho počátky sahají do roku 1939, kdy byly vypsány požadavky japonského námořního letectva. První prototyp vzlétl roku 1941, ale ukázalo se, že se jedná o poruchový stroj, který měl řadu závad.
Skladem (1 pcs)
550 Kč
-
1:72
92081 Fokker D-XXIII East India
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
470 Kč