RS Models
211 products
-
Add to Favourites
1:72
92254 F-4/F-4A Lightning
F-4 byla fotografická průzkumná verze P-38 Lightning, postavená na výrobní lince současně s P-38E a F. P-38E měla přepracované příďové kolo, které poskytovalo více prostoru pro střelnou munice. Bylo postaveno devadesát devět F-4-1 na základě P-38E.
Temporarily unavailable
17,61 €
27,10 € Discount 9,48 €
-
Add to Favourites
1:72
92251 Heinkel He 280
Heinkel He 280 bylo německé proudové stíhací letadlo z období druhé světové války, které mělo na svém kontě hned několik světových prvenství. Bylo totiž první svého druhu, které nebylo stavěné jen jako experimentální, a tak si mohlo dělat nárok na titul prvního bojového proudového letadla na světě, a to ještě dvoumotorového.
In stock (2 pcs)
15,38 €
23,66 € Discount 8,28 €
-
Add to Favourites
1:72
92250 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Od výroby kluzáku AS.1 Tern a řady vícemotorových letounů se konstruktéři dostali až ke stroji s označením AS6 Envoy. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. V té době ovšem firma již sídlila v Portsmouthu.
In stock (2 pcs)
17,61 €
27,10 € Discount 9,48 €
-
Add to Favourites
1:72
92248 Bloch MB-155
Further development of the MB.150 led to the MB.151 and MB.152. By the outbreak of World War II, approximately 120 aircraft had been delivered to the Armée de l'Air, but most were not sufficiently equipped to be considered operational. The improved MB.155 had a longer range. It was ordered into production in 1940, but only ten aircraft had been completed by the fall of France.
In stock (1 pcs)
17,18 €
20,22 € Discount 3,03 €
-
Add to Favourites
1:72
92249 P-38H Lightning
Lockheed P-38 Lightning byl jednomístný stíhací a stíhací-bombardovací letoun, který byl považován za jeden z nejlepších spojeneckých bojových strojů během 2. světové války. Byl nasazován v bojích v Evropě i Tichém oceánu. Letoun s dvojitými ocasními plochami byl rychlý, těžce vyzbrojený a velmi mnohostranný.
In stock (3 pcs)
17,61 €
27,10 € Discount 9,48 €
-
Add to Favourites
1:48
48001 Fokker D-XXIII
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Temporarily unavailable
40,86 €
-
Add to Favourites
1:48
48003 Ki-61-II
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be serially produced, they did not reach military units until the beginning of 1943.
In stock (2 pcs)
40,86 €
-
Add to Favourites
1:48
48006 Manshu Ki-79B
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
In stock (1 pcs)
20,43 €
40,86 € Discount 20,43 €
-
Add to Favourites
1:48
48005 Manshu Ki-79A
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
In stock (4 pcs)
20,43 €
40,86 € Discount 20,43 €
-
Add to Favourites
1:48
48004 Caudron CR.714 C-1
Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...
In stock (1 pcs)
20,43 €
40,86 € Discount 20,43 €
-
Add to Favourites
NEW 1:48
48008 Ki-61-II
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be serially produced, they did not reach military units until the beginning of 1943.
In stock (3 pcs)
40,86 €
-
Add to Favourites
1:72
92223 Bücker Bü 133
The Bü 133 was a development of the Bü 131 two-seat trainer. First flown D-EVEO in 1935 by Luise Hoffmann, was powered by a 140 hp Hirth HM506 air-cooled inline-six engine. The aircraft showed "astonishing agility" at its first public appearance, the 1936 International Aerobatic Championship at Rangsdorf.
In stock (4 pcs)
13,14 €
20,22 € Discount 7,08 €
-
Add to Favourites
1:72
92222 Bücker Bü 133
The Bü 133 was a development of the Bü 131 two-seat trainer. First flown D-EVEO in 1935 by Luise Hoffmann, was powered by a 140 hp Hirth HM506 air-cooled inline-six engine. The aircraft showed "astonishing agility" at its first public appearance, the 1936 International Aerobatic Championship at Rangsdorf.
In stock (2 pcs)
17,18 €
20,22 € Discount 3,03 €
-
Add to Favourites
1:72
92221 Bücker Bü 133
The Bü 133 was a development of the Bü 131 two-seat trainer. First flown D-EVEO in 1935 by Luise Hoffmann, was powered by a 140 hp Hirth HM506 air-cooled inline-six engine. The aircraft showed "astonishing agility" at its first public appearance, the 1936 International Aerobatic Championship at Rangsdorf.
In stock (1 pcs)
20,22 €
-
Add to Favourites
1:72
92220 Bücker 133 A/B
The Bü 133 was a development of the Bü 131 two-seat trainer. First flown D-EVEO in 1935 by Luise Hoffmann, was powered by a 140 hp Hirth HM506 air-cooled inline-six engine. The aircraft showed "astonishing agility" at its first public appearance, the 1936 International Aerobatic Championship at Rangsdorf.
Temporarily unavailable
25,38 €
-
Add to Favourites
1:72 LIMITED
94005 Airspeed Envoy
Airspeed Limited was founded in York, England, in 1931. The aircraft type was practically based on the previous Airspeed AS5 Courier. By then the company was already in Portsmouth. The AS6 Envoy first flew in June 1934. The airplane's construction was all-wood. The wingspan of these machines was 15.94 metres and the fuselage length was 10.53 metres.
In stock (2 pcs)
23,77 €
27,96 € Discount 4,19 €
