12 položek

  • PŘIPRAVUJEME NOVINKA 1:48

    48013 Aero C.4/C.104

    První let prototypu Bü 131 (D-3150) byl proveden 27. května 1934 se zalétávacím pilotem Joachimem von Köppenem. Letoun byl poháněn řadovým čtyřválcovým motorem Hirth HM 60 R o výkonu 59 kW. Ještě v roce 1934 byla zahájena sériová výroba verze Bü 131 A, jejímž hlavním odběratelem byl Deutscher Luftsportverband. V roce 1936 se rozběhla série typu Bü 131 B, která se lišila zabudovaným motorem...

    Skladem

    750 Kč

  • PŘIPRAVUJEME NOVINKA 1:48

    48012 Bücker Bü 131D

    První let prototypu Bü 131 (D-3150) byl proveden 27. května 1934 se zalétávacím pilotem Joachimem von Köppenem. Letoun byl poháněn řadovým čtyřválcovým motorem Hirth HM 60 R o výkonu 59 kW. Ještě v roce 1934 byla zahájena sériová výroba verze Bü 131 A, jejímž hlavním odběratelem byl Deutscher Luftsportverband. V roce 1936 se rozběhla série typu Bü 131 B, která se lišila zabudovaným motorem...

    Dočasně nedostupné

  • NOVINKA 1:48

    48011 Messerschmitt Me P.1101

    Messerschmitt P.1101 vznikl dle objednávky OKL z léta 1944 a byl to první letoun na světě, který měl měnitelnou geometrií křídel. Bylo stavitelné pouze na zemi v úhlu šípu od 35° do 45°.

    Skladem

    990 Kč

  • NOVINKA 1:48

    48010 Messerschmitt Me P.1101 "Nightfighter"

    Messerschmitt P.1101 vznikl dle objednávky OKL z léta 1944 a byl to první letoun na světě, který měl měnitelnou geometrií křídel. Bylo stavitelné pouze na zemi v úhlu šípu od 35° do 45°.

    Skladem

    990 Kč

  • NOVINKA 1:48

    48009 Messerschmitt Me P.1101

    Messerschmitt P.1101 vznikl dle objednávky OKL z léta 1944 a byl to první letoun na světě, který měl měnitelnou geometrií křídel. Bylo stavitelné pouze na zemi v úhlu šípu od 35° do 45°.

    Skladem

    990 Kč

  • 1:48

    48007 Manshu Ki-79A/B

    Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...

    Skladem

    1050 Kč

  • 1:48

    48001 Fokker D-XXIII

    Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).

    Dočasně nedostupné

    950 Kč

  • 1:48

    48003 Ki-61-II

    První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...

    Dočasně nedostupné

    950 Kč

  • 1:48

    48006 Manshu Ki-79B

    Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...

    Skladem

    1050 Kč

  • 1:48

    48005 Manshu Ki-79A

    Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...

    Skladem

    1050 Kč

  • 1:48

    48004 Caudron CR.714 C-1

    Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...

    Skladem

    950 Kč

  • NOVINKA 1:48

    48008 Ki-61-II

    První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...

    Skladem

    950 Kč

Parametry

Obtiskové varianty zobrazit všechny

Dostupnost
Hledat text

Prohledat výsledky filtru fulltextem

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat