14 položek

  • NOVINKA 1:72 LIMITKA

    94023 Avia Ba.122 Berlin 1936

    Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.

    Skladem

    550 Kč

  • NOVINKA 1:72 LIMITKA

    94016 Avia Ba.222

    Po úspěších Ba. 122 byl letoun dále vyvíjen. Další variantou byla B-222 postavená a zalétaná v srpnu 1937. Motor Rk.17 byl zakryt aerodynamickým NACA krytem a také trup byl upraven a podvozek dostal aerodynamické kryty. Letoun byl předváděn na závodech Národní letecké soutěže v akrobacii ale nedostal ani imatrikulaci. V roce 1938 byla postavena další Avia 222, která oproti Ba.122 měla...

    Skladem

    550 Kč

  • NOVINKA 1:72 LIMITKA

    94022 Airspeed Envoy "Gabrielle"

    The Envoy named "Gabrielle" was owned by the Maxwell H. Findlay and Ken H. F. Waller who were taking part to the 'Schlesinger Trophy' between Portsmouth and Johannesburg. While taking off from Abercorn, Northern Rhodesia, the twin engine aircraft went out of control and crashed in the bush. The pilot Max Findlay and the radio operator A. H. Morgan were killed. Cpt. Findlay...

    Skladem

    650 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94019 Avia Bš.322.1

    Podle požadavku armády o letoun určený pro výcvik akrobacie byl zkonstruován letoun AviaBš-122. MNO objednalo 45 kusů v roce 1936. Oproti Ba.122 měla Bš-122 stupňovitá křídla, jiný trup a ocasní plochy.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94012 Praga E-241

    V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.

    Skladem

    550 Kč

  • NOVINKA 1:72 LIMITKA

    94011 Aero A-101

    Aero A-101 byl československý bombardovací dvouplošník, který vznikl vývojem z letounu Aero A-100. Typ byl od ledna 1936 ve výzbroji československého letectva, po roce služby byly letouny prodány do Španělska, kde byly nasazeny oběma bojujícími stranami v občanské válce.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94008 Heinkel 112 V11

    Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF ​​109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94007 Heinkel 112 V10

    Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF ​​109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94006 Arado Ar 199 V5

    Arado Ar 199 byl plovákový letoun postavený společností Arado Flugzeugwerke. Byl to dolnoplošník, navržený v roce 1938 ke startu z katapultu a provozovaný nad vodou. Uzavřený kokpit měl dvě vedle sebe umístěná sedadla pro instruktora a studenta a třetí zadní sedadlo pro výcvikového navigátora nebo radistu.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94005 Airspeed Envoy

    Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.

    Skladem

    650 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94002 Avia B-322

    V roce 1936 MNO objednalo výrobu pokračovacího akrobatického letounu Bš.122. Letoun vznikl z akrobatické Ba.122, ale měl stupňovitá křídla a delší trup a poháněn byl motorem Castor II-A. První Bš-122 byla zalétána 10. září 1936, od července 1937 byly Bš-122 zařazovány k cvičné letce leteckého pluku 4 a do VLU.

    Dočasně nedostupné

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94001 Avia B-222

    Po úspěchu Avie Ba.122 byly vyvíjeny další varianty. B-222.1 byla zalétána srpnu 1937. Stroj poháněl devítiválec Rk-17 který byl zakryt aerodynamickým krytem NACA, i kola byla kapotována. Letoun létal v bílo červené zbarvení, bez imatrikulace.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94003 Avia Ba.422

    Akrobatický speciál Avia Ba.422 byl upraven podle Novákových připomínek, na akrobatickou soutěž která se konala Saint-Germain-en-Laye u Paříže.Byl postaven na počátku roku 1938 ve dvou kusech 422.1 OK-AVB který byl záložní a Novákův OK-AVC 422.2, poháněn byl motorem Avia Rk-17 o výkonu 350 koní.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94004 Praga E-141 Diesel

    V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.

    Skladem

    550 Kč

Parametry

Obtiskové varianty

Dostupnost
Hledat text

Prohledat výsledky filtru fulltextem

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Nákupní košík