1/72
-
1:72
92189 Avro Rota/Cierva C.30
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92188 Avro Rota C.30A
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92186 Avia Bk.534
Bezprostředním podnětem pro vznik tohoto stroje byla zhoršující se zahraničně-politická situace začátkem 30. let, která si vyžádala modernizaci leteckého parku. Ministerstvo Národní obrany proto vyhlásilo soutěž na novou standardní stíhačku pro československé letectvo.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92183 Flettner 282 B-0
Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92184 Flettner 282 B-2
Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92181 Airacobra I/P-400
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Motor byl umístěn až za pilotní kabinou, blízko těžiště stroje, přičemž malé momenty zlepšovaly obratnost letounu. Přitom vrtule v přídi letounu byla hnána přes dlouhý spojovací hřídel, procházející pod pilotem.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92182 P-39 Q Airacobra
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92179 Ki-61 I Otsu
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92180 Ki-61 I Hei
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92175 Avia B.35.2
Avia B-35 byl moderní československý stíhací letoun, který měl tu smůlu, že jeho vývoj byl zahájen příliš pozdě a nebylo ho proto možno zařadit včas do výzbroje československého vojenského letectva. Práce na letounu pod vedením ing. Františka Novotného[1] začala na objednávku MNO ze dne 22. května 1936.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92176 Arado 66 C Night Attacker
Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92173 Henschel 132 C
Henschel Hs 132 představoval svým způsobem revolučně koncipovaný bojový letoun; ostatně je pravdou, že typ byl natolik revoluční — či natolik novátorský — že podobně koncipovaný letoun již nikdy navržen nebyl.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92170 Ki 61 II Kai prototype
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.
Skladem (7 ks)
470 Kč