Vyhledávání
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92215 Kawanishi E15K1
Kawanishi E15K Shiun byl průzkumný hydroplán japonského císařského námořního letectva užívaný ve druhé světové válce. Jeho počátky sahají do roku 1939, kdy byly vypsány požadavky japonského námořního letectva. První prototyp vzlétl roku 1941, ale ukázalo se, že se jedná o poruchový stroj, který měl řadu závad.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92217 Bloch MB-152
Bloch MB-152 byl nejpočetnější francouzský stíhací letoun užívaný ve 2.sv. válce. První prototyp vzlétl jakko MB-150 v roce 1937. Po úpravách byl označen MB-151, dostal motor Gnome-Rhône 14N-11 o výkonu 870 k, který poháněl třílistou vrtuli Ratier. Stroj byl vyzbrojen čtyřmi kulomety MAC vzor 1934.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92218 P-400 Airacobra
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně. Jednalo se o stroj velice neobvyklé a zajímavé koncepce.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92219 P-51 H Mustang
P-51 Mustang byl jednomístný stíhací letoun dlouhého doletu, který během druhé světové války sloužil na straně spojenců. Jednalo se o jeden z nejúspěšnějších typů stíhacích letounů. Většinou doprovázel bombardéry při náletech na Německo a spojencům pomohl získat vzdušnou převahu.
Skladem (3 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92224 Nakajima E8N2
Nakajima E8N - Průzkumný hydroplán Typ 95, ve spojeneckém kódu Dave) byl jednomotorový dvoumístný dvou plošný průzkumný plovákový letoun, který používalo japonské císařské námořní letectvo před a během druhé světové války.
Skladem (3 ks)
413 Kč
550 Kč Sleva 137 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92225 Nakajima E8N2
Nakajima E8N - Průzkumný hydroplán Typ 95, ve spojeneckém kódu Dave) byl jednomotorový dvoumístný dvou plošný průzkumný plovákový letoun, který používalo japonské císařské námořní letectvo před a během druhé světové války.
Skladem (4 ks)
413 Kč
550 Kč Sleva 137 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92226 Ki-86/K9W1
V roce 1939 německá společnost Bücker předvedla japonskému námořnictvu svého Bü 131 "Jungmann", byli ohromeni schopnostmi letadla. V srpnu 1942 po ukončení jednání o získání výrobních práv na Bü 131, Watanabe (později přejmenovaný na Kyushu) uvedl tento typ do výroby jako námořní typ 2 Primary Trainer Model 11 (K9W1). Pojmenován Momiji a s kódovým označením "Cypress"...
Dočasně nedostupné
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92227 NAA P-2
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
Skladem (2 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92228 NAA-57 P-2 "Luftwaffe services"
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
Skladem (5 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92229 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Skladem (1 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92230 Ki-61 Kai
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.
Skladem (6 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92232 XFL-1 Airabonita
Bell XFL Airabonita bylo prototyp palubního stíhacího letounu, vyvinutého firmou Bell pro US Navy. Typ měl podobnou konstrukci jako před ním vyvíjený typ Bell P-39 Airacobra. Airabonita se na první pohled lišila jen v tom, že měla záďový podvozek, na rozdíl od příďového podvozku u typu P-39. Základní koncepce jinak byla totožná.
Skladem (3 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
92231 Arado Ar-396
n 1943, the Reichsluftfahrtministerium initiated a program to save on aluminum alloys, non-ferrous metals, and high-quality steel in aircraft production, especially for non-combat types. As part of the savings in these materials, the school Ar 96 was to be replaced by a new machine, produced from non-deficit wood and ordinary steel. Arado transferred the development of the new type Ar 396 to...
Skladem (1 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92233 Sipa S.10/Arado Ar-396
In 1943, the Reichsluftfahrtministerium initiated a program to save on aluminum alloys, non-ferrous metals, and high-quality steel in aircraft production, especially for non-combat types. As part of the savings in these materials, the school Ar 96 was to be replaced by a new machine produced from non-deficit wood and ordinary steel.
Skladem (5 ks)
353 Kč
470 Kč Sleva 118 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92234 Avro Rota C.30A
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92235 Dornier 17E
It was originally designed as a transport and mail aircraft, but Lufthansa rejected it on the grounds that it had too slender a fuselage that was unsuitable for carrying passengers. However, the Air Force expressed interest in the aircraft, and so a modified Do 17 V-4 prototype was created. It was a twin-engine upper biplane. In 1936, serial production of the Do 17 E-1 (bomber version) and Do...
Skladem (4 ks)
563 Kč
750 Kč Sleva 187 Kč