92234 Avro Rota C.30A

1:72

470 Kč 26%
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý moment osy válce produkovaný vrtulí. Čtěte více

Dočasně nedostupné

470 Kč s DPH Sleva 122 Kč

348 Kč

Výrobce: RS Models

Popis

5 obtiskových variant:

 

1. Avro C.30, VTLU, Czechoslovakia, 1936

2. Avro C.30A, VH-USR, Australia, 1936

3. Avro C.30A, I. Autozirska Grupa, Yugoslavia, 1939

4. Avro C.30A, Bern, Switzerland, 1935

5. Avro C.30, GB

 

Širokoúhlý podvozek měl pár jednoduchých, drátem vyztužených nohou a bylo namontováno malé ocasní kolo. Tento model vzlétl v dubnu 1933. Za ním následovaly čtyři vylepšené stroje označené C.30P (P zde pro předvýrobu), které se lišily čtyřhranným uložením pyramidového rotoru a vyztuženým podvozkem se třemi vzpěrami na každé straně. C.30P používal silnější (140 hp, 104 kW) sedmiválcový Armstrong Siddeley Genet Major IA hvězdicový motor.

Doplňující informace

Kategorie: Měřítko 1:72
Obtiskové varianty: Austrálie, Jugoslávie, Švýcarsko, Československo, Velká Británie
Diskuse 0

Žádné komentáře

Nový komentář

Alternativní produkty

  • 92188 Avro Rota C.30A 470 Kč 26%

    1:72

    92188 Avro Rota C.30A

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Dočasně nedostupné

    348 Kč

    470 Kč Sleva 122 Kč

  • 92189 Avro Rota/Cierva C.30 470 Kč 26%

    1:72

    92189 Avro Rota/Cierva C.30

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Dočasně nedostupné

    348 Kč

    470 Kč Sleva 122 Kč

  • 92190 LeO C.30 470 Kč 26%

    1:72

    92190 LeO C.30

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Dočasně nedostupné

    348 Kč

    470 Kč Sleva 122 Kč

Nový komentář

Kontrolný kód

i

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat