3 obtiskové varianty:
1. Tatra T-134.5, OK-TAF, Masarykova letecká liga, Olomouc-Holice, květen 1938
2. Tatra T-134.9, OK-TAK, 104. kurýrní letka, říjen 1938
3. Bücker 131, D-EDYD, W. Nr. 4002, Kopřivnice, duben 1939
První let prototypu Bü 131 (D-3150) byl proveden 27. května 1934 se zalétávacím pilotem Joachimem von Köppenem. Letoun byl poháněn řadovým čtyřválcovým motorem Hirth HM 60 R o výkonu 59 kW. Ještě v roce 1934 byla zahájena sériová výroba verze Bü 131 A, jejímž hlavním odběratelem byl Deutscher Luftsportverband. V roce 1936 se rozběhla série typu Bü 131 B, která se lišila zabudovaným motorem Hirth HM 504 A-2 o výkonu 77 kW.
Nový komentář