Limitovaná edice
-
NOVINKA 1:72 LIMITKA
94022 Airspeed Envoy "Gabrielle"
The Envoy named "Gabrielle" was owned by the Maxwell H. Findlay and Ken H. F. Waller who were taking part to the 'Schlesinger Trophy' between Portsmouth and Johannesburg. While taking off from Abercorn, Northern Rhodesia, the twin engine aircraft went out of control and crashed in the bush. The pilot Max Findlay and the radio operator A. H. Morgan were killed. Cpt. Findlay...
Skladem (5 ks)
552 Kč
650 Kč Sleva 98 Kč
-
Skladem (3 ks)
527 Kč
620 Kč Sleva 93 Kč
-
1:72 LIMITKA
94025 P-38J "Yippee"
Built and nicknamed "Yippee" at the factory, as the 5,000th P-38 built. Delivered to the U.S. Army. Assigned to the 5th Air Force, 475th Fighter Group, 431st Fighter Squadron during June 1944.On December 20, 1944, this aircraft "retired early" from a combat mission due to mechanical difficulty.On January 29, 1945 lost due to an "aerial accident". It is unclear what...
Skladem (4 ks)
527 Kč
620 Kč Sleva 93 Kč
-
1:72 LIMITKA
94019 Avia Bš.322.1
Podle požadavku armády o letoun určený pro výcvik akrobacie byl zkonstruován letoun AviaBš-122. MNO objednalo 45 kusů v roce 1936. Oproti Ba.122 měla Bš-122 stupňovitá křídla, jiný trup a ocasní plochy.
Skladem (3 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
1:72 LIMITKA
94013 Aero C-104
Bücker Bü 131 Jungmann byl německý dvoumístný dvouplošný cvičný letoun užívaný za druhé světové války. Letoun navrhl konstruktér švédského původu ing. Anders J. Anderson, který ve společnosti Bücker vedl všechny projekční práce do roku 1939.
Skladem (5 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
1:72 LIMITKA
94012 Praga E-241
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Skladem (6 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
1:72 LIMITKA
94009 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94008 Heinkel 112 V11
Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF 109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94007 Heinkel 112 V10
Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF 109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94006 Arado Ar 199 V5
Arado Ar 199 byl plovákový letoun postavený společností Arado Flugzeugwerke. Byl to dolnoplošník, navržený v roce 1938 ke startu z katapultu a provozovaný nad vodou. Uzavřený kokpit měl dvě vedle sebe umístěná sedadla pro instruktora a studenta a třetí zadní sedadlo pro výcvikového navigátora nebo radistu.
Skladem (6 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
1:72 LIMITKA
94005 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.
Skladem (3 ks)
552 Kč
650 Kč Sleva 98 Kč
-
1:72 LIMITKA
94002 Avia B-322
V roce 1936 MNO objednalo výrobu pokračovacího akrobatického letounu Bš.122. Letoun vznikl z akrobatické Ba.122, ale měl stupňovitá křídla a delší trup a poháněn byl motorem Castor II-A. První Bš-122 byla zalétána 10. září 1936, od července 1937 byly Bš-122 zařazovány k cvičné letce leteckého pluku 4 a do VLU.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94001 Avia B-222
Po úspěchu Avie Ba.122 byly vyvíjeny další varianty. B-222.1 byla zalétána srpnu 1937. Stroj poháněl devítiválec Rk-17 který byl zakryt aerodynamickým krytem NACA, i kola byla kapotována. Letoun létal v bílo červené zbarvení, bez imatrikulace.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94003 Avia Ba.422
Akrobatický speciál Avia Ba.422 byl upraven podle Novákových připomínek, na akrobatickou soutěž která se konala Saint-Germain-en-Laye u Paříže.Byl postaven na počátku roku 1938 ve dvou kusech 422.1 OK-AVB který byl záložní a Novákův OK-AVC 422.2, poháněn byl motorem Avia Rk-17 o výkonu 350 koní.
Skladem (5 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
1:72 LIMITKA
94004 Praga E-141 Diesel
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Skladem (3 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč