6 obtiskových variant:
1. P-39 D-1, Cpt. Phil Rasmusen, 35th FS, 8th FG, Milne Bay, New Guinea, 1944
2. P-39 K-1, Cpt. D.V. Glinka/14 Victories/, 45.GIAP, Kuban, April 1943, USSR
3. P-39 D, 40FS, 31st PG, Carolina Manouvers, October-November 1941
4. P-39 D, Lt. George S. Welch, 36th FS, 8th FG, Milne Bay, New Guinea, February 1943
5. P-39 F-1, 57th FS, 54th FG, Alaska 1942
6. P-39 D-1, 40th FS, 35th FG, New Guinea, February 1943, flown by Lt. P.Shiver and Lt. L.D. Raines
Přitom vrtule v přídi letounu byla hnána přes dlouhý spojovací hřídel, procházející pod pilotem. V „prázdné" přídi tak mohla být soustředěna hlavňová výzbroj. Dalším nezvyklým prvkem bylo použití příďového podvozku. Tyto prvky (ač z druhé strany znamenaly jistý prodělek na hmotnosti prázdného letounu) zaujaly potenciální kupce — vojenská letectva, zvláště když firma Bell (nováček mezi leteckými výrobci, ovšem velice průbojný a dravý) v reklamních materiálech slibovala velice zajímavé výkony — maximální rychlost se měla u sériových letounů pohybovat kolem 400 mph (miles per hour, tj. mil za hodinu), tedy kolem 644 km/h.
Additional information
Category: | 1:72 Scale |
Decal variants: | SSSR, USA |
New comment