3 obtiskové varianty:
1. Ki-100 II, No.3 Kawasaki aircraft GIFU factory, August 1945
2. Ki-100 II, 55th Sentai, Japan 1945 /alternate marking/
3. Ki-100 II, 244th Sentai, Japan 1945 /alternate marking/
Konstrukce tohoto letounu vychází z jeho předchůdce Ki-61-IIKai. Letoun byl osazen motorem Micubiši Ha-112II o výkonu 1500 koní, a tak na počátku roku 1945 vznikl výborný stroj, který bývá označován jako nejlepší japonská stíhačka druhé světové války vůbec. Nové Ki-100 byly vyzbrojeny dvěma 20mm kanóny a dvěma kulomety ráže 12,7 mm. Naštěstí pro Američany se tyto letouny nedostaly ve větším množství do výzbroje, jelikož byly velmi nebezpečné pro jejich dálkové bombardéry včetně létajících pevností B-29. Byla to právě letecká ofenzíva amerických těžkých bombardérů, která ničila japonský letecký průmysl a významně omezila výrobu vynikajících letounů Ki-100.
New comment