1/72
-
1:72
92101 Dewoitine D.520 Free France
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92091 Dewoitine D.520 Bulgaria
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92097 Dewoitine D.520 Luftwaffe
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92094 Morane D-3801
Letoun Morane Saulnier MS.406 začal vznikat v roce 1934, první prototyp vzlétl 8. srpna 1935. Byl poháněn motorem Hispano Suiza HS 12Ygrs, další prototyp z roku 1937 měl motor HS 12Ycrs. První sériově vyráběné kusy vznikly až na začátku roku 1939.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
1:72
92100 XFL-1 Airabonita What if edition
Bell XFL Airabonita bylo prototyp palubního stíhacího letounu, vyvinutého firmou Bell pro US Navy. Typ měl podobnou konstrukci jako před ním vyvíjený typ Bell P-39 Airacobra. Airabonita se na první pohled lišila jen v tom, že měla záďový podvozek, na rozdíl od příďového podvozku u typu P-39. Základní koncepce jinak byla totožná.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92099 Arado-76 in A/B
Firma Arado první prototyp Ar 76a D-ISEN dokončila na podzim 1934.Na jaře následujícího roku létal druhý Ar V2 (D-IRAS). Přestože Ar 76 si nevedl špatně, byl vybrán FW-56 a objednal C- Amt objednal menší sérii pro případ, kdyby měl problémy, Arado Flugzeugwerke tedy postavil sérii Ar 76 A-0.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92085 Messerschmitt Bf 109 X
Firmy Arado, Focke-Wulf a Heinkel obdržely v únoru roku 1934 požadavky na vývoj jednoplošné stíhačky, která by nahradila dvouplošník Heinkel He 51, požadavek byl předán i tehdejší firmě Bayerische Flugzeugwerke, kde pracoval i Willy Messerschmitt a na konci léta začal vývoj letounu Bf 109, který vycházel z typu Bf 108.
Skladem (4 ks)
470 Kč
-
1:72
92087 Blohm and Voss Ae 607
Blohm & Voss Ae 607 byl design létajícího křídla s tryskovým pohonem vypracovaný společností Blohm & Voss v roce 1945. Je o něm známo jen velmi málo a jeho existence byla potvrzena až v roce 2017. Na začátku roku 1945 bylo letadlo Blohm & Voss (B&V), designér Thieme zahájil práci na výkresu Ae 607 v rámci standardního systému číslování výkresů v B&V. Jeho design pro stíhačku...
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92088 Doflug D-3802/D-3803
Doflug D-3802 bylo švýcarské stíhací letadlo, často označované ne zcela přesně jako Morane-Saulnier D-3802 J-401 - J-404, J-406 - J414, které začalo vstupovat do služby švýcarských vzdušných sil před koncem druhé světové války. Po vypuknutí druhé světové války, bylo Švýcarsko nuceno pro zachování své neutrality přijmout rozsáhlá opatření k posílení své ozbrojené síly.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92082 Avia Ba.122
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92081 Fokker D-XXIII East India
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92073 Praga E-241
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92069 Avia Bš.122
Cvičný akrobatický letoun Avia Bš.122 poháněný motorem Walter Castor II byl vyroben v sérii 45 kusů pro čs. Armádu. Letoun byl odvozen od akrobatického speciálu Ba.122. prototyp vzlétl poprvé 11. srpna 1936 pilotován továrním pilotem O. Košařem.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92056 Avia Ba.122 Rk.17 engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92052 Arado 66
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Dočasně nedostupné
470 Kč