E-shop
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 92223 Bücker Bü 133Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost. Skladem (4 ks) 470 Kč 
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 92222 Bücker Bü 133Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost. Skladem (2 ks) 470 Kč 
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 92221 Bücker Bü 133Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost. Dočasně nedostupné 470 Kč 
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 92220 Bücker 133 A/BBü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost. Dočasně nedostupné 590 Kč 
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 LIMITKA 94005 Airspeed EnvoyFirma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů. Skladem (2 ks) 650 Kč 
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 LIMITKA 94001 Avia B-222Po úspěchu Avie Ba.122 byly vyvíjeny další varianty. B-222.1 byla zalétána srpnu 1937. Stroj poháněl devítiválec Rk-17 který byl zakryt aerodynamickým krytem NACA, i kola byla kapotována. Letoun létal v bílo červené zbarvení, bez imatrikulace. Skladem (2 ks) 550 Kč 
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 LIMITKA 94003 Avia Ba.422Akrobatický speciál Avia Ba.422 byl upraven podle Novákových připomínek, na akrobatickou soutěž která se konala Saint-Germain-en-Laye u Paříže.Byl postaven na počátku roku 1938 ve dvou kusech 422.1 OK-AVB který byl záložní a Novákův OK-AVC 422.2, poháněn byl motorem Avia Rk-17 o výkonu 350 koní. Skladem (1 ks) 550 Kč 
- 
		
		Přidat k Oblíbeným1:72 LIMITKA 94004 Praga E-141 DieselV polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141. Skladem (3 ks) 550 Kč 
 
											
 
                        
                     
                        
                     
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			