E-shop
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92047 Praga E-241 "Luftwaffe"
In the mid-1930s, the Praga BH-41 was the follow-on aircraft. However, there were no engines for the construction of other aircraft, so the aircraft was modernized and the ZOD-260 diesel engine was used. The aircraft flew under the designation Praga E-141.
Skladem (2 ks)
235 Kč
470 Kč Sleva 235 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:72
92304 Zlin 212
První konstrukci Jaroslava Lonka pro Zlínskou leteckou společnost byl dvoumístný dolnoplošník Z-XII. První dva prototypy byly zalétány v roce 1935 a v témže roce se zúčastnili Národního letu Republiky Československé.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:72
92303 Zlin XII
První konstrukci Jaroslava Lonka pro Zlínskou leteckou společnost byl dvoumístný dolnoplošník Z-XII. První dva prototypy byly zalétány v roce 1935 a v témže roce se zúčastnili Národního letu Republiky Československé.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:72 LIMITKA
94023 Avia Ba.122 Berlin 1936
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (1 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:72
92302 Avia Bš.122 Bulgaria
Cvičný akrobatický letoun Avia Bš.122 poháněný motorem Walter Castor II byl vyroben v sérii 45 kusů pro čs. Armádu. Letoun byl odvozen od akrobatického speciálu Ba.122. prototyp vzlétl poprvé 11. srpna 1936 pilotován továrním pilotem O. Košařem
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:72 LIMITKA
94016 Avia Ba.222
Po úspěších Ba. 122 byl letoun dále vyvíjen. Další variantou byla B-222 postavená a zalétaná v srpnu 1937. Motor Rk.17 byl zakryt aerodynamickým NACA krytem a také trup byl upraven a podvozek dostal aerodynamické kryty. Letoun byl předváděn na závodech Národní letecké soutěže v akrobacii ale nedostal ani imatrikulaci. V roce 1938 byla postavena další Avia 222, která oproti Ba.122 měla...
Skladem (3 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:48
48015 Bücker Bü 131D
První let prototypu Bü 131 (D-3150) byl proveden 27. května 1934 se zalétávacím pilotem Joachimem von Köppenem. Letoun byl poháněn řadovým čtyřválcovým motorem Hirth HM 60 R o výkonu 59 kW. Ještě v roce 1934 byla zahájena sériová výroba verze Bü 131 A, jejímž hlavním odběratelem byl Deutscher Luftsportverband. V roce 1936 se rozběhla série typu Bü 131 B, která se lišila zabudovaným motorem...
Skladem (2 ks)
465 Kč
750 Kč Sleva 285 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:48
48014 Bücker 131A
První let prototypu Bü 131 (D-3150) byl proveden 27. května 1934 se zalétávacím pilotem Joachimem von Köppenem. Letoun byl poháněn řadovým čtyřválcovým motorem Hirth HM 60 R o výkonu 59 kW. Ještě v roce 1934 byla zahájena sériová výroba verze Bü 131 A, jejímž hlavním odběratelem byl Deutscher Luftsportverband. V roce 1936 se rozběhla série typu Bü 131 B, která se lišila zabudovaným motorem...
Skladem (1 ks)
465 Kč
750 Kč Sleva 285 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:72 LIMITKA
94022 Airspeed Envoy "Gabrielle"
The Envoy named "Gabrielle" was owned by the Maxwell H. Findlay and Ken H. F. Waller who were taking part to the 'Schlesinger Trophy' between Portsmouth and Johannesburg. While taking off from Abercorn, Northern Rhodesia, the twin engine aircraft went out of control and crashed in the bush. The pilot Max Findlay and the radio operator A. H. Morgan were killed. Cpt. Findlay...
Skladem (3 ks)
526 Kč
650 Kč Sleva 124 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:48
48013 Aero C.4/C.104
První let prototypu Bü 131 (D-3150) byl proveden 27. května 1934 se zalétávacím pilotem Joachimem von Köppenem. Letoun byl poháněn řadovým čtyřválcovým motorem Hirth HM 60 R o výkonu 59 kW. Ještě v roce 1934 byla zahájena sériová výroba verze Bü 131 A, jejímž hlavním odběratelem byl Deutscher Luftsportverband. V roce 1936 se rozběhla série typu Bü 131 B, která se lišila zabudovaným motorem...
Skladem (3 ks)
465 Kč
750 Kč Sleva 285 Kč