Accessories

Doplňky

  • 1:72

    92181 Airacobra I/P-400

    Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Motor byl umístěn až za pilotní kabinou, blízko těžiště stroje, přičemž malé momenty zlepšovaly obratnost letounu. Přitom vrtule v přídi letounu byla hnána přes dlouhý spojovací hřídel, procházející pod pilotem.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92184 Flettner 282 B-2

    Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92183 Flettner 282 B-0

    Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92186 Avia Bk.534

    Bezprostředním podnětem pro vznik tohoto stroje byla zhoršující se zahraničně-politická situace začátkem 30. let, která si vyžádala modernizaci leteckého parku. Ministerstvo Národní obrany proto vyhlásilo soutěž na novou standardní stíhačku pro československé letectvo.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92187 DFS 230 "Unternehmen Rösselsprung"

    DFS 230 byl nákladní kluzák německé Luftwaffe během druhé světové války. Vyvinut a vyráběn byl Deutsche Forschungsanstalt für Segelflug (DFS - Německý výzkumný ústav bezmotorového létání) pod vedením konstruktéra Hanse Jacobse.

    Skladem

    550 Kč

  • 1:72

    92188 Avro Rota C.30A

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92189 Avro Rota/Cierva C.30

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92190 LeO C.30

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92191 Curtiss Hawk II

    V roce 1932 se firma Curtiss-Wright pokusila prorazit na zahraniční trhy i se stíhacím strojem. V té době již hlavně v Latinské Americe tvrdě soupeřila o zakázky s firmou Vought, to ale šlo o víceúčelové stroje Curtiss Falcon, respektive Vought Corsair, a od dokončení tří P-6S pro Kubu žádné stíhače do zahraničí neprodala.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92192 Bücker 131 A "Jungmann"

    Bücker Bü 131 Jungmann byl německý dvoumístný dvouplošný cvičný letoun užívaný za druhé světové války. Letoun navrhl konstruktér švédského původu ing. Anders J. Anderson, který ve společnosti Bücker vedl všechny projekční práce do roku 1939.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92193 Bücker 131 D "Jungmann"

    Bücker Bü 131 Jungmann byl německý dvoumístný dvouplošný cvičný letoun užívaný za druhé světové války. Letoun navrhl konstruktér švédského původu ing. Anders J. Anderson, který ve společnosti Bücker vedl všechny projekční práce do roku 1939.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92195 Morane Saulnier MS.410

    Letoun Morane Saulnier MS.406 začal vznikat v roce 1934, první prototyp vzlétl 8. srpna 1935. Byl poháněn motorem Hispano Suiza HS 12Ygrs, další prototyp z roku 1937 měl motor HS 12Ycrs. První sériově vyráběné kusy vznikly až na začátku roku 1939. Výroba běžela celkem rychle, k 1. září 1939 měla francouzská armáda 572 kusů tohoto typu letadla.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92196 Ki-100 II + P-51 H Double kit

    Kawasaki Ki-100 byl japonský stíhací letoun užívaný ve druhé světové válce. V japonské armádě dostal typ označení stíhací letoun typ 5 (五式戦闘機, Gošiki sentóki).

    Skladem

    590 Kč

  • 1:72

    92197 Me-609 Zerstörer

    Messerschmitt Me 609 byl projekt, který spojil dva trupy prototypu stíhačky Me 309 s novou střední částí křídla a vytvořil tak těžkou stíhačku. Tento projekt byl vyvinut v reakci na požadavek RLM z roku 1941, aby nový Zerstörer nahradil Bf 110 v krátké době a za minimální cenu.

    Skladem

    590 Kč

  • 1:72

    92198 Me-609 Nachtjäger

    Messerschmitt Me 609 byl projekt, který spojil dva trupy prototypu stíhačky Me 309 s novou střední částí křídla a vytvořil tak těžkou stíhačku. Tento projekt byl vyvinut v reakci na požadavek RLM z roku 1941, aby nový Zerstörer nahradil Bf 110 v krátké době a za minimální cenu.

    Skladem

    590 Kč

  • 1:72

    92200 Ki-61 I Ko

    The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

Parameters
Availability
Search text

Search filter results by fulltext

Login

Forgotten password

Privacy preferences
We use cookies to enhance your visit of this website, analyze its performance and collect data about its usage. We may use third-party tools and services to do so and collected data may get transmitted to partners in the EU, USA or other countries. By clicking on 'Accept all cookies' you declare your consent with this processing. You may find detailed information or adjust your preferences below.

Privacy declaration

Show details
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Login

Forgotten password

Product has been added to the cart
Continue shopping Order