E-shop
-
Add to Favourites
1:72
92214 Reggiane 2006
Společně s Fiatem G.56 a Macchi C.206 byl RE.2006 velmi tajným projektem. Byly to všechny upravené verze stíhaček Type 5, které byly navrženy tak, aby byly vybaveny motorem DB.603.
Temporarily unavailable
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92215 Kawanishi E15K1
Kawanishi E15K Shiun byl průzkumný hydroplán japonského císařského námořního letectva užívaný ve druhé světové válce. Jeho počátky sahají do roku 1939, kdy byly vypsány požadavky japonského námořního letectva. První prototyp vzlétl roku 1941, ale ukázalo se, že se jedná o poruchový stroj, který měl řadu závad.
Temporarily unavailable
22,92 €
-
Add to Favourites
1:72
92217 Bloch MB-152
Bloch MB-152 byl nejpočetnější francouzský stíhací letoun užívaný ve 2.sv. válce. První prototyp vzlétl jakko MB-150 v roce 1937. Po úpravách byl označen MB-151, dostal motor Gnome-Rhône 14N-11 o výkonu 870 k, který poháněl třílistou vrtuli Ratier. Stroj byl vyzbrojen čtyřmi kulomety MAC vzor 1934.
In stock (3 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92218 P-400 Airacobra
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně. Jednalo se o stroj velice neobvyklé a zajímavé koncepce.
In stock (2 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92219 P-51 H Mustang
P-51 Mustang byl jednomístný stíhací letoun dlouhého doletu, který během druhé světové války sloužil na straně spojenců. Jednalo se o jeden z nejúspěšnějších typů stíhacích letounů. Většinou doprovázel bombardéry při náletech na Německo a spojencům pomohl získat vzdušnou převahu.
In stock (3 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92224 Nakajima E8N2
Nakajima E8N - Průzkumný hydroplán Typ 95, ve spojeneckém kódu Dave) byl jednomotorový dvoumístný dvou plošný průzkumný plovákový letoun, který používalo japonské císařské námořní letectvo před a během druhé světové války.
Temporarily unavailable
22,92 €
-
Add to Favourites
1:72
92225 Nakajima E8N2
Nakajima E8N - Průzkumný hydroplán Typ 95, ve spojeneckém kódu Dave) byl jednomotorový dvoumístný dvou plošný průzkumný plovákový letoun, který používalo japonské císařské námořní letectvo před a během druhé světové války.
Temporarily unavailable
22,92 €
-
Add to Favourites
1:72
92226 Ki-86/K9W1
V roce 1939 německá společnost Bücker předvedla japonskému námořnictvu svého Bü 131 "Jungmann", byli ohromeni schopnostmi letadla. V srpnu 1942 po ukončení jednání o získání výrobních práv na Bü 131, Watanabe (později přejmenovaný na Kyushu) uvedl tento typ do výroby jako námořní typ 2 Primary Trainer Model 11 (K9W1). Pojmenován Momiji a s kódovým označením "Cypress"...
In stock (3 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92227 NAA P-2
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
In stock (3 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92228 NAA-57 P-2 "Luftwaffe services"
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
In stock (5 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92229 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Temporarily unavailable
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92230 Ki-61 Kai
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.
In stock (6 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92232 XFL-1 Airabonita
Bell XFL Airabonita bylo prototyp palubního stíhacího letounu, vyvinutého firmou Bell pro US Navy. Typ měl podobnou konstrukci jako před ním vyvíjený typ Bell P-39 Airacobra. Airabonita se na první pohled lišila jen v tom, že měla záďový podvozek, na rozdíl od příďového podvozku u typu P-39. Základní koncepce jinak byla totožná.
In stock (3 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
92231 Arado Ar-396
V roce 1943 zahájilo Reichsluftfahrtministerium program úspor hliníkových slitin, barevných kovů a kvalitních ocelí v letecké výrobě, zejména u nebojových typů. V rámci úspor těchto materiálů měl být školní Ar 96 nahrazen novým strojem, produkovaným z nedeficitního dřeva a běžné oceli. Společnost Arado přesunula vývoj nového typu Ar 396 ke společnosti Société Industrielle pour...
In stock (1 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92233 Sipa S.10/Arado Ar-396
V roce 1943 zahájilo Reichsluftfahrtministerium program úspor hliníkových slitin, barevných kovů a kvalitních ocelí v letecké výrobě, zejména u nebojových typů. V rámci úspor těchto materiálů měl být školní Ar 96 nahrazen novým strojem, produkovaným z nedeficitního dřeva a běžné oceli.
In stock (5 pcs)
19,59 €
-
Add to Favourites
1:72
92234 Avro Rota C.30A
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Temporarily unavailable
19,59 €