E-shop

  • 92249 P-38H Lightning 26,65 € 38%

    1:72

    92249 P-38H Lightning

    Lockheed P-38 Lightning byl jednomístný stíhací a stíhací-bombardovací letoun, který byl považován za jeden z nejlepších spojeneckých bojových strojů během 2. světové války. Byl nasazován v bojích v Evropě i Tichém oceánu. Letoun s dvojitými ocasními plochami byl rychlý, těžce vyzbrojený a velmi mnohostranný.

    In stock

    16,52 €

    26,65 € Discount 10,13 €

  • 1:48

    48001 Fokker D-XXIII

    Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).

    Temporarily unavailable

    40,18 €

  • 48006 Manshu Ki-79B 40,18 € 50%

    1:48

    48006 Manshu Ki-79B

    Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...

    In stock

    20,09 €

    40,18 € Discount 20,09 €

  • 48005 Manshu Ki-79A 40,18 € 50%

    1:48

    48005 Manshu Ki-79A

    Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...

    In stock

    20,09 €

    40,18 € Discount 20,09 €

  • 48004 Caudron CR.714 C-1 40,18 € 50%

    1:48

    48004 Caudron CR.714 C-1

    Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...

    In stock

    20,09 €

    40,18 € Discount 20,09 €

  • 92223 Bücker Bü 133 19,88 € 38%

    1:72

    92223 Bücker Bü 133

    Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.

    In stock

    12,33 €

    19,88 € Discount 7,55 €

  • 92222 Bücker Bü 133 19,88 € 38%

    1:72

    92222 Bücker Bü 133

    Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.

    In stock

    12,33 €

    19,88 € Discount 7,55 €

  • 1:72

    92220 Bücker 133 A/B

    Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.

    In stock

    24,95 €

  • 94005 Airspeed Envoy 27,49 € 19%

    1:72 LIMITED

    94005 Airspeed Envoy

    Airspeed Limited was founded in York, England, in 1931. The aircraft type was practically based on the previous Airspeed AS5 Courier. By then the company was already in Portsmouth. The AS6 Envoy first flew in June 1934. The airplane's construction was all-wood. The wingspan of these machines was 15.94 metres and the fuselage length was 10.53 metres.

    In stock

    22,27 €

    27,49 € Discount 5,22 €

  • 1:72 LIMITED

    94001 Avia B-222

    After the success of the Avie Ba.122, other variants were developed. B-222.1 was flown in August 1937. The machine was powered by a nine-cylinder Rk-17 engine which was covered with a NACA aerodynamic cowling, and the wheels were also cowled. The aircraft flew in white and red livery, with no matriculation.

    In stock

    23,26 €

  • 94003 Avia Ba.422 23,26 € 19%

    1:72 LIMITED

    94003 Avia Ba.422

    The Avia Ba.422 aerobatic special was modified according to Novák's comments for the aerobatic competition held in Saint-Germain-en-Laye near Paris.It was built at the beginning of 1938 in two pieces 422.1 OK-AVB which was a backup and Novák's OK-AVC 422.2, powered by Avia Rk-17 engine with 350 hp.

    In stock

    18,84 €

    23,26 € Discount 4,42 €

  • 94004 Praga E-141 Diesel 23,26 € 19%

    1:72 LIMITED

    94004 Praga E-141 Diesel

    In the mid-1930s, the Praga BH-41 was the follow-on aircraft.However, there were no engines for the construction of other aircraft, so the aircraft was modernized and the ZOD-260 diesel engine was used. The aircraft flew under the designation Praga E-141.

    In stock

    18,84 €

    23,26 € Discount 4,42 €

Login

Forgotten password

Privacy preferences
We use cookies to enhance your visit of this website, analyze its performance and collect data about its usage. We may use third-party tools and services to do so and collected data may get transmitted to partners in the EU, USA or other countries. By clicking on 'Accept all cookies' you declare your consent with this processing. You may find detailed information or adjust your preferences below.

Privacy declaration

Show details
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Product has been added to the cart
Continue shopping Shopping cart