4 obtiskové varianty:
1. He-112B, Hungarian Airforce, during the Yugoslavian campaign, April 1941
2. He-112B, captured and tested by the British, 1942 /alternate marking/
3. He-112B, Czechoslovakia, tested in VLU, 1939 /alternate marking/
4. He-112B, delivered to Japan, 1938
V roce 1933 vydalo RLM (Reichsluftfahrtministerium) požadavek na novou stíhačku, která by nahradila starší stíhací dvouplošníky Heinkel He 51 a Arado Ar 68. Návrhy zaslaly firmy Arado, Focke-Wulf, Heinkel a Messerschmitt. Prototyp Heinkelu He 112 byl zkoušen soutěžně spolu s dalšími třemi letouny v Travemünde v říjnu 1935 a spolu s Messerschmittem Bf 109 dostal objednávku na 10 letadel. Prototyp poháněný motorem Rolls-Royce KestrelV, s výkonem 518kW, byl nasledován dvěma dalšími stroji se zmenšeným rozpětím křídel a slabším motorem Junkers Jumo 210C s výkonem 447kW. Čtvrtý prototyp s novým, eliptickým křídlem, byl operačně zkoušen v Legii Condor ve Španělsku v roce 1936, a byl vystaven na letecké výstavě v Zurichu roku 1937. V Španělsku na nich létali civilní piloti a byl hodnocený lépe než Bf 109C.
Additional information
Category: | 1:72 Scale |
Decal variants: | Hungary, Germany, Japan, Great Britain |

20,08 €
New comment