1/72
-
Add to Favourites
1:72
92257 XP-79B Flying Ram
Northrop XP-79 Flying Ram byl ambiciózní americký projekt stíhacího samokřídla, s proudovým pohonem, vyvíjený firmou Northrop. Typ měl ničit nepřátelské letouny taranem a obsahoval několik novátorských konstrukčních řešení. Pilot letoun řídil v pozici vleže na břiše a tak měl lépe snášet vysoká přetížení během bojových manévrů.
Temporarily unavailable
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92256 Reggiane 2005
Reggiane Re.2005 Sagittario byl stíhací letoun, který vznikl vývojem z typu Reggiane Re.2000. Vývoj nového letounu začal již v roce 1941 a v květnu 1942 vzlétl první prototyp. Ten dosáhl rychlosti 628 km/h. Nové křídlo neslo nový podvozek zatahovaný směrem ke koncům křídla a dva 20 mm kanóny, které s dalším v bloku motoru a s dvěma 12,7 mm kulomety nad motorem představovaly impozantní výzbroj.
Temporarily unavailable
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92255 Dewoitine D.520
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Temporarily unavailable
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92052 Arado 66
The Arado Ar 66 was a German two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. The first prototype flew in 1932, and serial production began in 1933. There were three basic models, A, B and C, the latter being used in Czechoslovakia after World War II under the designation C-16.
In stock (5 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
In stock (2 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92056 Avia Ba.122 Rk.17 engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
In stock (1 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92057 Tachikawa Ki-106
Due to a shortage of metals necessary for aircraft construction, an all-wooden variant, the Ki-84 Hayaté, was designed.
In stock (5 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92060 Arado 66 Spanish A.F.
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
In stock (3 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92059 Arado 66 Trainer Luftwaffe
The Arado Ar 66 was a German two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. The first prototype flew in 1932, and serial production began in 1933. There were three basic models, A, B and C, the latter being used in Czechoslovakia after World War II under the designation C-16.
In stock (5 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92063 Arado Ar-66 Nachtschlacht single-seater
The Arado Ar 66 was a German single-engine, two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. Three Ar 66 Cs became one of the most widely used training aircraft of the Luftwaffe, being used until the end of World War II. They were assigned to the flying schools FFS A/B 4 in Prague-Kbelé, FFS A/B 11 in Schönwalde, FFS A/B 23 in Kaufbeuren and FFS A/B 116 in Göppingen.
In stock (8 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92069 Avia Bš.122
Cvičný akrobatický letoun Avia Bš.122 poháněný motorem Walter Castor II byl vyroben v sérii 45 kusů pro čs. Armádu. Letoun byl odvozen od akrobatického speciálu Ba.122. prototyp vzlétl poprvé 11. srpna 1936 pilotován továrním pilotem O. Košařem.
In stock (3 pcs)
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92071 Dornier 17 E
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
In stock (3 pcs)
31,27 €
-
Add to Favourites
1:72
92072 Dornier 17 F
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
In stock (2 pcs)
31,27 €
-
Add to Favourites
1:72
92073 Praga E-241
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Temporarily unavailable
19,60 €
-
Add to Favourites
1:72
92076 Kawanishi E15 K
Kawanishi E15K Shiun byl průzkumný hydroplán japonského císařského námořního letectva užívaný ve druhé světové válce. Jeho počátky sahají do roku 1939, kdy byly vypsány požadavky japonského námořního letectva. První prototyp vzlétl roku 1941, ale ukázalo se, že se jedná o poruchový stroj, který měl řadu závad.
Temporarily unavailable
22,93 €
-
Add to Favourites
1:72
92081 Fokker D-XXIII East India
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Temporarily unavailable
19,60 €