Plastic aircraft
-
1:72
92177 Heinkel 280 with Argus
Heinkel He 280 bylo německé proudové stíhací letadlo z období druhé světové války, které mělo na svém kontě hned několik světových prvenství. Bylo totiž první svého druhu, které nebylo stavěné jen jako experimentální, a tak si mohlo dělat nárok na titul prvního bojového proudového letadla na světě, a to ještě dvoumotorového.
Temporarily unavailable
23,08 €
-
1:72
92180 Ki-61 I Hei
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Temporarily unavailable
19,72 €
-
1:72
92179 Ki-61 I Otsu
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Temporarily unavailable
19,72 €
-
1:72
92182 P-39 Q Airacobra
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně.
In stock (3 pcs)
19,72 €
-
1:72
92181 Airacobra I/P-400
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Motor byl umístěn až za pilotní kabinou, blízko těžiště stroje, přičemž malé momenty zlepšovaly obratnost letounu. Přitom vrtule v přídi letounu byla hnána přes dlouhý spojovací hřídel, procházející pod pilotem.
In stock (3 pcs)
19,72 €
-
1:72
92184 Flettner 282 B-2
Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.
In stock (3 pcs)
19,72 €
-
1:72
92183 Flettner 282 B-0
Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.
In stock (2 pcs)
19,72 €
-
1:72
92186 Avia Bk.534
Bezprostředním podnětem pro vznik tohoto stroje byla zhoršující se zahraničně-politická situace začátkem 30. let, která si vyžádala modernizaci leteckého parku. Ministerstvo Národní obrany proto vyhlásilo soutěž na novou standardní stíhačku pro československé letectvo.
Temporarily unavailable
19,72 €
-
1:72
92187 DFS 230 "Unternehmen Rösselsprung"
DFS 230 byl nákladní kluzák německé Luftwaffe během druhé světové války. Vyvinut a vyráběn byl Deutsche Forschungsanstalt für Segelflug (DFS - Německý výzkumný ústav bezmotorového létání) pod vedením konstruktéra Hanse Jacobse.
In stock (5 pcs)
23,08 €
-
1:72
92188 Avro Rota C.30A
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Temporarily unavailable
19,72 €
-
1:72
92189 Avro Rota/Cierva C.30
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Temporarily unavailable
19,72 €
-
1:72
92190 LeO C.30
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
In stock (2 pcs)
19,72 €
-
1:72
92191 Curtiss Hawk II
V roce 1932 se firma Curtiss-Wright pokusila prorazit na zahraniční trhy i se stíhacím strojem. V té době již hlavně v Latinské Americe tvrdě soupeřila o zakázky s firmou Vought, to ale šlo o víceúčelové stroje Curtiss Falcon, respektive Vought Corsair, a od dokončení tří P-6S pro Kubu žádné stíhače do zahraničí neprodala.
Temporarily unavailable
19,72 €
-
1:72
92192 Bücker 131 A "Jungmann"
Bücker Bü 131 Jungmann byl německý dvoumístný dvouplošný cvičný letoun užívaný za druhé světové války. Letoun navrhl konstruktér švédského původu ing. Anders J. Anderson, který ve společnosti Bücker vedl všechny projekční práce do roku 1939.
In stock (3 pcs)
19,72 €
-
1:72
92193 Bücker 131 D "Jungmann"
Bücker Bü 131 Jungmann byl německý dvoumístný dvouplošný cvičný letoun užívaný za druhé světové války. Letoun navrhl konstruktér švédského původu ing. Anders J. Anderson, který ve společnosti Bücker vedl všechny projekční práce do roku 1939.
Temporarily unavailable
19,72 €
-
1:72
92195 Morane Saulnier MS.410
Letoun Morane Saulnier MS.406 začal vznikat v roce 1934, první prototyp vzlétl 8. srpna 1935. Byl poháněn motorem Hispano Suiza HS 12Ygrs, další prototyp z roku 1937 měl motor HS 12Ycrs. První sériově vyráběné kusy vznikly až na začátku roku 1939. Výroba běžela celkem rychle, k 1. září 1939 měla francouzská armáda 572 kusů tohoto typu letadla.
In stock (4 pcs)
19,72 €