48007 Manshu Ki-79A/B

48007 Manshu Ki-79A/B

Hodnocení produktu: 3/5 (2x)

Vaše hodnocení:

NOVINKA 1:48

Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu přistoupila k dalšímu vývoji tohoto typu a tak se objevuje cvičný letoun, na kterém se piloti mohli vycvičit a přejít na bojový typ aníž by museli měnit zvyky, které získali při výcviku. Protože cvičný letoun navyžadoval příliš výkonný motor, byla instalována slabší pohonná jednotka a pilotní prostor byl nyní otevřený. Zástavba menšího a lehčího motoru posunula těžiště letounu vzad, proto bylo nutno přeďní část trupu prodloužit o 200 mm.

1270,50 Kč s DPH

Dostupnost: Skladem
skladem: 10 ks

4 obtiskové varianty:

 

1. Ki-79 Ko, 17. Kyoiku Hikotai, Japan, April 1945

2. Ki-79 Otsu, Red Army of China, 1946

3. Ki-79 Ko, 1th Yasen Hojyu Hikotai, Sembawang, Singapore, August 1945

4. Ki-79 Otsu, unidentifed training unit captured by Sovier troops at Mukden, China, August 1945

 

Objem palivových nádrží byl zmenšen, protože nový motor měl menší spotřebu paliva. Aerodynamické kapoty kol byly vypuštěny a na konci trupu bylo pevné ostruhové kolečko.V roce 1942 přijalo Rikugun Koku Hombu tento typ do stavu pod označením: "pokračovací cvičný letoun typ 2".Továrna Manshu dodávala dvě verze: Ki-79a Kó v jednomístném provedení, pohon obstaral vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec válec Hitachi Ha-13a 1 o vzletovém výkonu 515 koní. Dvoumístná verze se lišila instalovanými sedadly za sebou a byla označena Ki-79b Otsu. Jednomístná Ki-79a byla vyzbrojena jedním kulometem Type 89 ráže 7,7 mm.

Obtiskové varianty: Asie, Japonsko

Nový komentář

* (Povinné)

Alternativní produkty

Přihlášení