1/72
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92218 P-400 Airacobra
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně. Jednalo se o stroj velice neobvyklé a zajímavé koncepce.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92219 P-51 H Mustang
P-51 Mustang byl jednomístný stíhací letoun dlouhého doletu, který během druhé světové války sloužil na straně spojenců. Jednalo se o jeden z nejúspěšnějších typů stíhacích letounů. Většinou doprovázel bombardéry při náletech na Německo a spojencům pomohl získat vzdušnou převahu.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92224 Nakajima E8N2
Nakajima E8N - Průzkumný hydroplán Typ 95, ve spojeneckém kódu Dave) byl jednomotorový dvoumístný dvou plošný průzkumný plovákový letoun, který používalo japonské císařské námořní letectvo před a během druhé světové války.
Skladem (2 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92225 Nakajima E8N2
Nakajima E8N - Průzkumný hydroplán Typ 95, ve spojeneckém kódu Dave) byl jednomotorový dvoumístný dvou plošný průzkumný plovákový letoun, který používalo japonské císařské námořní letectvo před a během druhé světové války.
Skladem (4 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92227 NAA P-2
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92228 NAA-57 P-2 "Luftwaffe services"
NA-57, 230 zlepšilo NA-23 pro Francii jako NAA 57-P-2, nejvíce zajato a používáno Německem, některé si ponechala Vichy France.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92229 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92230 Ki-61 Kai
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92232 XFL-1 Airabonita
Bell XFL Airabonita bylo prototyp palubního stíhacího letounu, vyvinutého firmou Bell pro US Navy. Typ měl podobnou konstrukci jako před ním vyvíjený typ Bell P-39 Airacobra. Airabonita se na první pohled lišila jen v tom, že měla záďový podvozek, na rozdíl od příďového podvozku u typu P-39. Základní koncepce jinak byla totožná.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
92231 Arado Ar-396
n 1943, the Reichsluftfahrtministerium initiated a program to save on aluminum alloys, non-ferrous metals, and high-quality steel in aircraft production, especially for non-combat types. As part of the savings in these materials, the school Ar 96 was to be replaced by a new machine, produced from non-deficit wood and ordinary steel. Arado transferred the development of the new type Ar 396 to...
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92233 Sipa S.10/Arado Ar-396
In 1943, the Reichsluftfahrtministerium initiated a program to save on aluminum alloys, non-ferrous metals, and high-quality steel in aircraft production, especially for non-combat types. As part of the savings in these materials, the school Ar 96 was to be replaced by a new machine produced from non-deficit wood and ordinary steel.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92235 Dornier 17E
It was originally designed as a transport and mail aircraft, but Lufthansa rejected it on the grounds that it had too slender a fuselage that was unsuitable for carrying passengers. However, the Air Force expressed interest in the aircraft, and so a modified Do 17 V-4 prototype was created. It was a twin-engine upper biplane. In 1936, serial production of the Do 17 E-1 (bomber version) and Do...
Skladem (4 ks)
750 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92239 Caudron C-445
Letoun vznikl na základě požadavku na rychlý, ekonomický a pohodlný dopravní letoun. První C.440 vzlétl v 17. června 1935 a už první zkoušky potvrdily jeho mimořádně zdařilou konstrukci. Osmimístný letoun s kabinou pro dva piloty poháněla dvojice invertních řadových vzduchem chlazených šestiválců Renault Bengal Six s výkonem po 132 kW.
Dočasně nedostupné
630 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92240 Tachikawa Ki-94-II
The history of this aircraft began sometime in mid-1942, when the Tachikawa company became interested in an army contract for the production of a heavy high-altitude fighter aircraft with powerful firepower. The project brief called for an aircraft capable of reaching speeds of around 800 km/h with a range of up to 3,000 km. The Tachikawa company therefore agreed to develop the project because...
Skladem (1 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92241 Avia B-135
Avia B-135 byl moderní československý stíhací letoun, pokračovatel letounu Avia B-35. Stroj měl zatahovací podvozek (konečně — počítalo se s ním již pro B-35), takže i s původním motorem dosahoval lepších výkonů, než jeho předchůdce a mohl se stát ekvivalentem německého Bf 109E.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92242 Caudron CR. 714
Caudron C-714 byl francouzský stíhací letoun, který byl užíván v nevelkém počtu v době 2. světové války. Jednalo se o koncepci letounu, který měl skořepinu sestavenou z dřevěných částí, přičemž stroj měl mít lehký drak a měl ho pohánět motor s menším výkonem. Prototyp s pevným podvozkem byl sestaven již roku 1936, s podvozkem zatahovacím v roce 1938.
Skladem (3 ks)
470 Kč