1/72
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92172 DFS 230 "Unternehmen Eiche"
DFS 230 byl nákladní kluzák německé Luftwaffe během druhé světové války. Vyvinut a vyráběn byl Deutsche Forschungsanstalt für Segelflug (DFS - Německý výzkumný ústav bezmotorového létání) pod vedením konstruktéra Hanse Jacobse.
Skladem (1 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92173 Henschel 132 C
Henschel Hs 132 představoval svým způsobem revolučně koncipovaný bojový letoun; ostatně je pravdou, že typ byl natolik revoluční — či natolik novátorský — že podobně koncipovaný letoun již nikdy navržen nebyl.
Skladem (3 ks)
338 Kč
470 Kč Sleva 132 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92176 Arado 66 C Night Attacker
The Arado Ar 66 was a German single-engine, two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. Three Ar 66 Cs became one of the most widely used training aircraft of the Luftwaffe, being used until the end of World War II. They were assigned to the flying schools FFS A/B 4 in Prague-Kbelé, FFS A/B 11 in Schönwalde, FFS A/B 23 in Kaufbeuren and FFS A/B 116 in Göppingen.
Skladem (5 ks)
338 Kč
470 Kč Sleva 132 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92175 Avia B.35.2
Avia B-35 byl moderní československý stíhací letoun, který měl tu smůlu, že jeho vývoj byl zahájen příliš pozdě a nebylo ho proto možno zařadit včas do výzbroje československého vojenského letectva. Práce na letounu pod vedením ing. Františka Novotného[1] začala na objednávku MNO ze dne 22. května 1936.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92177 Heinkel 280 with Argus
Heinkel He 280 bylo německé proudové stíhací letadlo z období druhé světové války, které mělo na svém kontě hned několik světových prvenství. Bylo totiž první svého druhu, které nebylo stavěné jen jako experimentální, a tak si mohlo dělat nárok na titul prvního bojového proudového letadla na světě, a to ještě dvoumotorového.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92180 Ki-61 I Hei
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Skladem (1 ks)
338 Kč
470 Kč Sleva 132 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92179 Ki-61 I Otsu
The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.
Skladem (1 ks)
338 Kč
470 Kč Sleva 132 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92182 P-39 Q Airacobra
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Jeho hodnocení je velmi rozporuplné - v letectvu USA a Velké Británie mělo velmi špatnou pověst, naopak sovětskými letci bylo hodnoceno výborně.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92181 Airacobra I/P-400
Bell P-39 Airacobra byl americký stíhací letoun bojově nasazený v druhé světové válce. Motor byl umístěn až za pilotní kabinou, blízko těžiště stroje, přičemž malé momenty zlepšovaly obratnost letounu. Přitom vrtule v přídi letounu byla hnána přes dlouhý spojovací hřídel, procházející pod pilotem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92184 Flettner 282 B-2
Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.
Skladem (2 ks)
338 Kč
470 Kč Sleva 132 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92183 Flettner 282 B-0
Flettner Fl 282 Kolibri (Kolibřík) byl německý jednomístný vrtulník s otevřeným kokpitem a dvěma prolínajícími se protiběžnými rotory. Jeho konstruktérem byl vrtulníkový průkopník Anton Flettner. Kolibri byl jednou z prvních helikoptér, které byly použity v boji.
Skladem (3 ks)
338 Kč
470 Kč Sleva 132 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92186 Avia Bk.534
Bezprostředním podnětem pro vznik tohoto stroje byla zhoršující se zahraničně-politická situace začátkem 30. let, která si vyžádala modernizaci leteckého parku. Ministerstvo Národní obrany proto vyhlásilo soutěž na novou standardní stíhačku pro československé letectvo.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92187 DFS 230 "Unternehmen Rösselsprung"
DFS 230 byl nákladní kluzák německé Luftwaffe během druhé světové války. Vyvinut a vyráběn byl Deutsche Forschungsanstalt für Segelflug (DFS - Německý výzkumný ústav bezmotorového létání) pod vedením konstruktéra Hanse Jacobse.
Dočasně nedostupné
396 Kč
550 Kč Sleva 154 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92188 Avro Rota C.30A
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92189 Avro Rota/Cierva C.30
Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:72
92191 Curtiss Hawk II
V roce 1932 se firma Curtiss-Wright pokusila prorazit na zahraniční trhy i se stíhacím strojem. V té době již hlavně v Latinské Americe tvrdě soupeřila o zakázky s firmou Vought, to ale šlo o víceúčelové stroje Curtiss Falcon, respektive Vought Corsair, a od dokončení tří P-6S pro Kubu žádné stíhače do zahraničí neprodala.
Skladem (2 ks)
338 Kč
470 Kč Sleva 132 Kč