Limitovaná edice
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94007 Heinkel 112 V10
Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF 109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.
Skladem (1 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94006 Arado Ar 199 V5
Arado Ar 199 byl plovákový letoun postavený společností Arado Flugzeugwerke. Byl to dolnoplošník, navržený v roce 1938 ke startu z katapultu a provozovaný nad vodou. Uzavřený kokpit měl dvě vedle sebe umístěná sedadla pro instruktora a studenta a třetí zadní sedadlo pro výcvikového navigátora nebo radistu.
Skladem (6 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94005 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.
Skladem (3 ks)
650 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94002 Avia B-322
V roce 1936 MNO objednalo výrobu pokračovacího akrobatického letounu Bš.122. Letoun vznikl z akrobatické Ba.122, ale měl stupňovitá křídla a delší trup a poháněn byl motorem Castor II-A. První Bš-122 byla zalétána 10. září 1936, od července 1937 byly Bš-122 zařazovány k cvičné letce leteckého pluku 4 a do VLU.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94001 Avia B-222
Po úspěchu Avie Ba.122 byly vyvíjeny další varianty. B-222.1 byla zalétána srpnu 1937. Stroj poháněl devítiválec Rk-17 který byl zakryt aerodynamickým krytem NACA, i kola byla kapotována. Letoun létal v bílo červené zbarvení, bez imatrikulace.
Skladem (1 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94003 Avia Ba.422
Akrobatický speciál Avia Ba.422 byl upraven podle Novákových připomínek, na akrobatickou soutěž která se konala Saint-Germain-en-Laye u Paříže.Byl postaven na počátku roku 1938 ve dvou kusech 422.1 OK-AVB který byl záložní a Novákův OK-AVC 422.2, poháněn byl motorem Avia Rk-17 o výkonu 350 koní.
Skladem (3 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94004 Praga E-141 Diesel
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Skladem (3 ks)
550 Kč