Plastikové modely

  • 1:48

    48005 Manshu Ki-79A

    Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...

    Skladem

    1050 Kč

  • 1:48

    48004 Caudron CR.714 C-1

    Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...

    Skladem

    950 Kč

  • NOVINKA 1:48

    48008 Ki-61-II

    První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...

    Skladem

    950 Kč

  • 1:72

    92223 Bücker Bü 133

    Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92222 Bücker Bü 133

    Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92221 Bücker Bü 133

    Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.

    Skladem

    470 Kč

  • 1:72

    92220 Bücker 133 A/B

    Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.

    Skladem

    590 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94005 Airspeed Envoy

    Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.

    Dočasně nedostupné

    650 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94002 Avia B-322

    V roce 1936 MNO objednalo výrobu pokračovacího akrobatického letounu Bš.122. Letoun vznikl z akrobatické Ba.122, ale měl stupňovitá křídla a delší trup a poháněn byl motorem Castor II-A. První Bš-122 byla zalétána 10. září 1936, od července 1937 byly Bš-122 zařazovány k cvičné letce leteckého pluku 4 a do VLU.

    Dočasně nedostupné

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94001 Avia B-222

    Po úspěchu Avie Ba.122 byly vyvíjeny další varianty. B-222.1 byla zalétána srpnu 1937. Stroj poháněl devítiválec Rk-17 který byl zakryt aerodynamickým krytem NACA, i kola byla kapotována. Letoun létal v bílo červené zbarvení, bez imatrikulace.

    Dočasně nedostupné

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94003 Avia Ba.422

    Akrobatický speciál Avia Ba.422 byl upraven podle Novákových připomínek, na akrobatickou soutěž která se konala Saint-Germain-en-Laye u Paříže.Byl postaven na počátku roku 1938 ve dvou kusech 422.1 OK-AVB který byl záložní a Novákův OK-AVC 422.2, poháněn byl motorem Avia Rk-17 o výkonu 350 koní.

    Dočasně nedostupné

    550 Kč

  • 1:72 LIMITKA

    94004 Praga E-141 Diesel

    V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.

    Dočasně nedostupné

    550 Kč

Parametry

Obtiskové varianty zobrazit všechny

Dostupnost
Hledat text

Prohledat výsledky filtru fulltextem

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat