Plastikové modely
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92248 Bloch MB-155
Další vývoj MB.150 vedl k MB.151 a MB.152. Do vypuknutí druhé světové války bylo Armée de l'Air dodáno přibližně 120 letadel, ale většina z nich nebyla dostatečně vybavena, aby mohla být považována za operační. Vylepšený MB.155 měl větší dolet. Objednán byl do výroby v roce 1940, ale do pádu Francie bylo dokončeno pouze deset letadel.
Skladem (1 ks)
400 Kč
470 Kč Sleva 70 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92249 P-38H Lightning
Lockheed P-38 Lightning byl jednomístný stíhací a stíhací-bombardovací letoun, který byl považován za jeden z nejlepších spojeneckých bojových strojů během 2. světové války. Byl nasazován v bojích v Evropě i Tichém oceánu. Letoun s dvojitými ocasními plochami byl rychlý, těžce vyzbrojený a velmi mnohostranný.
Skladem (3 ks)
409 Kč
630 Kč Sleva 221 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48001 Fokker D-XXIII
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
950 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48003 Ki-61-II
První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...
Skladem (2 ks)
950 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48006 Manshu Ki-79B
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (1 ks)
475 Kč
950 Kč Sleva 475 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48005 Manshu Ki-79A
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (4 ks)
475 Kč
950 Kč Sleva 475 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48004 Caudron CR.714 C-1
Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...
Skladem (1 ks)
475 Kč
950 Kč Sleva 475 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
NOVINKA 1:48
48008 Ki-61-II
První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...
Skladem (3 ks)
950 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92223 Bücker Bü 133
Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost.
Skladem (4 ks)
306 Kč
470 Kč Sleva 164 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92222 Bücker Bü 133
Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost.
Skladem (2 ks)
400 Kč
470 Kč Sleva 70 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92221 Bücker Bü 133
Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92220 Bücker 133 A/B
Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost.
Dočasně nedostupné
590 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94005 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.
Skladem (2 ks)
553 Kč
650 Kč Sleva 97 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94001 Avia B-222
Po úspěchu Avie Ba.122 byly vyvíjeny další varianty. B-222.1 byla zalétána srpnu 1937. Stroj poháněl devítiválec Rk-17 který byl zakryt aerodynamickým krytem NACA, i kola byla kapotována. Letoun létal v bílo červené zbarvení, bez imatrikulace.
Skladem (1 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94003 Avia Ba.422
Akrobatický speciál Avia Ba.422 byl upraven podle Novákových připomínek, na akrobatickou soutěž která se konala Saint-Germain-en-Laye u Paříže.Byl postaven na počátku roku 1938 ve dvou kusech 422.1 OK-AVB který byl záložní a Novákův OK-AVC 422.2, poháněn byl motorem Avia Rk-17 o výkonu 350 koní.
Skladem (1 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94004 Praga E-141 Diesel
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Skladem (3 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
