Plastikové modely
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94012 Praga E-241
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Skladem (6 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94009 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Dočasně nedostupné
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92275 Dornier Do 17 P
Dornier 17 P byl vyvinut z verze M jako průzkumná verze pro celodenní využití. Byl poháněn dvěma motory BMW 132 N a vybaven kamerami Rb 50/30 a Rb 20/30, popř.Rb 50/30 a Rb 10/18.
Skladem (14 ks)
450 Kč
900 Kč Sleva 450 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92277 Junkers Ju 86R
Junkers Ju 86 byl německý bombardovací a dopravní letoun, který vznikl na počátku 30. let. Civilní verze Ju 86B mohla přepravovat 10 cestujících; dva letouny byly dodány švýcarskému Swissairu a deset Lufthanse.
Skladem (3 ks)
683 Kč
1050 Kč Sleva 367 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92276 Junkers Ju-86P
Junkers Ju 86 byl německý bombardovací a dopravní letoun, který vznikl na počátku 30. let. Civilní verze Ju 86B mohla přepravovat 10 cestujících; dva letouny byly dodány švýcarskému Swissairu a deset Lufthanse.
Skladem (2 ks)
683 Kč
1050 Kč Sleva 367 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92274 Nakajima Ki-201 "Karyu"
The Nakajima Ki-201 "Karyu" was a Japanese jet fighter aircraft project designed during the final stages of World War II, but never completed. The Nakajima Kikka was inspired by the successful German Messerschmitt Me 262, but the similarities to that aircraft were limited to the general configuration.
Skladem (1 ks)
357 Kč
550 Kč Sleva 193 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94008 Heinkel 112 V11
Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF 109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.
Skladem (1 ks)
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94007 Heinkel 112 V10
Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF 109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94006 Arado Ar 199 V5
Arado Ar 199 byl plovákový letoun postavený společností Arado Flugzeugwerke. Byl to dolnoplošník, navržený v roce 1938 ke startu z katapultu a provozovaný nad vodou. Uzavřený kokpit měl dvě vedle sebe umístěná sedadla pro instruktora a studenta a třetí zadní sedadlo pro výcvikového navigátora nebo radistu.
Skladem (6 ks)
468 Kč
550 Kč Sleva 82 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92273 Ki-100-I "Low Back"
The Kawasaki Ki-100 was a Japanese fighter aircraft used in World War II. In the Japanese army, the type was designated fighter aircraft type 5 (五式戦旦機, Gošiki sentóki). It was popular among Japanese pilots because it was able to match the best that their opponents had at the time.
Skladem (1 ks)
306 Kč
470 Kč Sleva 164 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92272 Arado Ar 199 "late"
The Arado Ar 199 was a floatplane built by Arado Flugzeugwerke. It was a low-wing aircraft, designed in 1938 to be catapulted and operated over water. The enclosed cockpit had two side-by-side seats for the instructor and student, and a third rear seat for a training navigator or radio operator.
Skladem (2 ks)
357 Kč
550 Kč Sleva 193 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92271 Arado Ar 199 "early"
The Arado Ar 199 was a floatplane built by Arado Flugzeugwerke. It was a low-wing aircraft, designed in 1938 to be catapulted and operated over water. The enclosed cockpit had two side-by-side seats for the instructor and student, and a third rear seat for a training navigator or radio operator.
Skladem (10 ks)
357 Kč
550 Kč Sleva 193 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92270 Bücker 133 A/C
Bü 133 byl vyvinut ze cvičného dvojmístného Bü 131. Poprvé vzlétl s imatrikulací D-EVEO v roce 1935 pilotován Luise Hoffmannovou a byl poháněn vzduchem chlazeným řadovým šestiválcovým motorem Hirth HM506 o výkonu 140 koní. Letadlo při svém prvním veřejném vystoupení, na Mezinárodním mistrovství v akrobacii v Rangsdorfu v roce 1936 vzbudilo velkou pozornost.
Skladem (3 ks)
306 Kč
470 Kč Sleva 164 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92269 DFS 230 "Unternehmen Eiche"
DFS 230 byl německý transportní kluzák, vyvinutý v roce 1933 Německým výzkumným ústavem DFS, jejímž hlavním konstruktérem byl Hans Jacobs. Mimo pilota měl DFS-230 místo pro devět mužů, kteří seděli za sebou na lavici uprostřed trupu. Vstup a výstup do byl možný nejprve jedněmi bočními dveřmi, později třemi. Vyzbrojen byl kulometem ve střelišti za kabinou. Později byly vybaveny padákem jako...
Skladem (2 ks)
357 Kč
550 Kč Sleva 193 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92267 Ambrosini SAI.207
Model SAI.207 byl vyvinut ze závodního a sportovního jednoplošníku Ambrosini SAI.7 poté, co byl u prototypu Ambrosini SAI.107 prokázán koncept lehkého stíhače. Steffanuti navrhl letoun tak, aby měl lehkou konstrukci a lehkou výzbroj, aby umožňoval použití motorů s nízkým výkonem, aniž by nadměrně snižoval výkon.
Skladem
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92268 Henschel Hs-132B
Hs 132 byl proudový střemhlavý bombardér navržený společností Henschel AG a vyvinutý během druhé poloviny druhé světové války. Po schválení projektu ministerstvem letectví byla v březnu 1945 zahájena stavba tří prototypů.
Skladem (2 ks)
306 Kč
470 Kč Sleva 164 Kč
