Plastikové modely

147 položek

  • 92260 Aero A-101 980 Kč 50%

    1:72

    92260 Aero A-101

    Aero A-101 byl československý bombardovací dvouplošník, který vznikl vývojem z letounu Aero A-100. Typ byl od ledna 1936 ve výzbroji československého letectva, po roce služby byly letouny prodány do Španělska, kde byly nasazeny oběma bojujícími stranami v občanské válce.

    Skladem

    490 Kč

    980 Kč Sleva 490 Kč

  • 48007 Manshu Ki-79A/B 950 Kč 50%

    1:48

    48007 Manshu Ki-79A/B

    Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...

    Skladem

    475 Kč

    950 Kč Sleva 475 Kč

  • 92264 Mörko Morane 470 Kč 38%

    1:72

    92264 Mörko Morane

    Morane-Saulnier MS.406 byl francouzský jednoplošný stíhací letoun. Ve chvíli vypuknutí války s Německem roku 1939 byl nejpočetnější stíhačkou francouzské Armeé de ľ Air. I když se vyznačoval dobrou ovladatelností a obratností, jeho výkon výrazně zaostával za Messerschmittem Bf-109E.

    Skladem

    291 Kč

    470 Kč Sleva 179 Kč

  • 92259 Me P.1107 Aufklärer 690 Kč 38%

    1:72

    92259 Me P.1107 Aufklärer

    25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.

    Skladem

    428 Kč

    690 Kč Sleva 262 Kč

  • 92258 Arado Ar-66 470 Kč 50%

    1:72

    92258 Arado Ar-66

    Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.

    Skladem

    235 Kč

    470 Kč Sleva 235 Kč

  • 1:72

    92052 Arado 66

    Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.

    Skladem

    470 Kč

  • 92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine 470 Kč 50%

    1:72

    92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine

    Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.

    Skladem

    235 Kč

    470 Kč Sleva 235 Kč

  • 92060 Arado 66 Spanish A.F. 470 Kč 50%

    1:72

    92060 Arado 66 Spanish A.F.

    Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.

    Skladem

    235 Kč

    470 Kč Sleva 235 Kč

  • 92059 Arado 66 Trainer Luftwaffe 470 Kč 50%

    1:72

    92059 Arado 66 Trainer Luftwaffe

    The Arado Ar 66 was a German two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. The first prototype flew in 1932, and serial production began in 1933. There were three basic models, A, B and C, the latter being used in Czechoslovakia after World War II under the designation C-16.

    Skladem

    235 Kč

    470 Kč Sleva 235 Kč

  • 92063 Arado Ar-66 Nachtschlacht single-seater 470 Kč 38%

    1:72

    92063 Arado Ar-66 Nachtschlacht single-seater

    The Arado Ar 66 was a German single-engine, two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. Three Ar 66 Cs became one of the most widely used training aircraft of the Luftwaffe, being used until the end of World War II. They were assigned to the flying schools FFS A/B 4 in Prague-Kbelé, FFS A/B 11 in Schönwalde, FFS A/B 23 in Kaufbeuren and FFS A/B 116 in Göppingen.

    Skladem

    291 Kč

    470 Kč Sleva 179 Kč

  • 92069 Avia Bš.122 470 Kč 50%

    1:72

    92069 Avia Bš.122

    The Avia Bš.122 aerobatic training aircraft powered by a Walter Castor II engine was produced in a series of 45 for the Czechoslovak Army. The aircraft was derived from the aerobatic special Ba.122. The prototype flew for the first time on August 11, 1936, piloted by factory pilot O. Košař.

    Skladem

    235 Kč

    470 Kč Sleva 235 Kč

  • 92071 Dornier 17 E 750 Kč 50%

    1:72

    92071 Dornier 17 E

    It was originally designed as a transport and mail aircraft, but Lufthansa rejected it on the grounds that it had too slender a fuselage that was unsuitable for carrying passengers. However, the Air Force expressed interest in the aircraft, and so a modified Do 17 V-4 prototype was created. It was a twin-engine upper biplane. In 1936, serial production of the Do 17 E-1 (bomber version) and Do...

    Skladem

    375 Kč

    750 Kč Sleva 375 Kč

  • 92072 Dornier 17 F 750 Kč 50%

    1:72

    92072 Dornier 17 F

    It was originally designed as a transport and mail aircraft, but Lufthansa rejected it on the grounds that it had too slender a fuselage that was unsuitable for carrying passengers. However, the Air Force expressed interest in the aircraft, and so a modified Do 17 V-4 prototype was created. It was a twin-engine upper biplane. In 1936, serial production of the Do 17 E-1 (bomber version) and Do...

    Skladem

    375 Kč

    750 Kč Sleva 375 Kč

  • 92073 Praga E-241 470 Kč 50%

    1:72

    92073 Praga E-241

    V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.

    Skladem

    235 Kč

    470 Kč Sleva 235 Kč

  • 92082 Avia Ba.122 470 Kč 38%

    1:72

    92082 Avia Ba.122

    Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.

    Skladem

    291 Kč

    470 Kč Sleva 179 Kč

  • 92085 Messerschmitt Bf 109 X 470 Kč 50%

    1:72

    92085 Messerschmitt Bf 109 X

    Firmy Arado, Focke-Wulf a Heinkel obdržely v únoru roku 1934 požadavky na vývoj jednoplošné stíhačky, která by nahradila dvouplošník Heinkel He 51, požadavek byl předán i tehdejší firmě Bayerische Flugzeugwerke, kde pracoval i Willy Messerschmitt a na konci léta začal vývoj letounu Bf 109, který vycházel z typu Bf 108.

    Skladem

    235 Kč

    470 Kč Sleva 235 Kč

Parametry

Obtiskové varianty zobrazit všechny

Dostupnost
Hledat text

Prohledat výsledky filtru fulltextem

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.
Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Nákupní košík