Plastikové modely
-
1:72
92223 Bücker Bü 133
Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.
Skladem (9 ks)
470 Kč
-
1:72
92210 Caudron C-445
Letoun vznikl na základě požadavku na rychlý, ekonomický a pohodlný dopravní letoun. První C.440 vzlétl v 17. června 1935 a už první zkoušky potvrdily jeho mimořádně zdařilou konstrukci. Osmimístný letoun s kabinou pro dva piloty poháněla dvojice invertních řadových vzduchem chlazených šestiválců Renault Bengal Six s výkonem po 132 kW.
Skladem (6 ks)
630 Kč
-
1:72
92191 Curtiss Hawk II
V roce 1932 se firma Curtiss-Wright pokusila prorazit na zahraniční trhy i se stíhacím strojem. V té době již hlavně v Latinské Americe tvrdě soupeřila o zakázky s firmou Vought, to ale šlo o víceúčelové stroje Curtiss Falcon, respektive Vought Corsair, a od dokončení tří P-6S pro Kubu žádné stíhače do zahraničí neprodala.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92168 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92152 Morane Saulnier MS.405
Morane-Saulnier MS.406 byl francouzský jednoplošný stíhací letoun. Ve chvíli vypuknutí války s Německem roku 1939 byl nejpočetnější stíhačkou francouzské Armeé de ľ Air. I když se vyznačoval dobrou ovladatelností a obratností, jeho výkon výrazně zaostával za Messerschmittem Bf-109E.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
1:72
92145 Ki-61 I Tei
The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.
Skladem (6 ks)
470 Kč
-
1:72
92137 Nakajima Ki-27b
Stroj byl do počátku druhé světové války hlavním stíhacím typem japonské armády. V době svého vzniku se jednalo o moderní letoun, který neměl během svého nasazení při napadení Číny žádnou konkurenci. To trvalo do roku 1939, kdy se mu v bitvě s Rudou armádou u Chalchyn golu stal silným protivníkem sovětský Polikarpov I-16.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92139 Nakajima Ki-27b Thailand
Stroj byl do počátku druhé světové války hlavním stíhacím typem japonské armády. V době svého vzniku se jednalo o moderní letoun, který neměl během svého nasazení při napadení Číny žádnou konkurenci. To trvalo do roku 1939, kdy se mu v bitvě s Rudou armádou u Chalchyn golu stal silným protivníkem sovětský Polikarpov I-16.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92115 F-4 /F-4A Lightning
F-4 byla účelová fotografická průzkumná verze P-38 Lightning, postavená na výrobní lince současně s P-38E a F. P-38E měla přepracované příďové kolo, které poskytovalo více prostoru pro střelnou munice.
Dočasně nedostupné
630 Kč
-
1:72
92128 Ki-100 II with Turbocharger
The Kawasaki Ki-100 was a Japanese fighter aircraft used in World War II. In the Japanese army, the type was designated fighter aircraft type 5 (五式戦旦機, Gošiki sentóki). It was popular among Japanese pilots because it was able to match the best that their opponents had at the time.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
1:72
92101 Dewoitine D.520 Free France
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92097 Dewoitine D.520 Luftwaffe
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92258 Arado Ar-66
Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
NOVINKA 1:72
92289 F-5C Lightning
The F-5 Photo version were based on the P-38G and P-38J models. It was the most important PR aircraft of the Second World War. It could carry a wide variety of cameras, with some aircraft carrying up to six cameras. From the F-5C-1 onwards, the majority of F-5 Photo Lightnings were conversions rather than purpose built. 128 F-5C-1s were converted from the P-38J-5.
Skladem (9 ks)
620 Kč
-
NOVINKA 1:72 LIMITKA
94009 Yak-11 / C-11 "Moose"
Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.
Skladem (5 ks)
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94002 Avia B-322
V roce 1936 MNO objednalo výrobu pokračovacího akrobatického letounu Bš.122. Letoun vznikl z akrobatické Ba.122, ale měl stupňovitá křídla a delší trup a poháněn byl motorem Castor II-A. První Bš-122 byla zalétána 10. září 1936, od července 1937 byly Bš-122 zařazovány k cvičné letce leteckého pluku 4 a do VLU.
Dočasně nedostupné
550 Kč