Plastikové modely
-
1:48
48001 Fokker D-XXIII
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
950 Kč
-
NOVINKA 1:48
48008 Ki-61-II
První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...
Skladem (6 ks)
950 Kč
-
1:48
48003 Ki-61-II
První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...
Dočasně nedostupné
950 Kč
-
1:48
48004 Caudron CR.714 C-1
Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...
Skladem (5 ks)
950 Kč
-
1:48
48005 Manshu Ki-79A
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (9 ks)
1050 Kč
-
1:48
48006 Manshu Ki-79B
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (5 ks)
1050 Kč
-
1:48
48007 Manshu Ki-79A/B
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (6 ks)
1050 Kč
-
1:72
92052 Arado 66
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
1:72
92056 Avia Ba.122 Rk.17 engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
1:72
92069 Avia Bš.122
Cvičný akrobatický letoun Avia Bš.122 poháněný motorem Walter Castor II byl vyroben v sérii 45 kusů pro čs. Armádu. Letoun byl odvozen od akrobatického speciálu Ba.122. prototyp vzlétl poprvé 11. srpna 1936 pilotován továrním pilotem O. Košařem.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
1:72
92071 Dornier 17 E
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč
-
1:72
92072 Dornier 17 F
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč
-
1:72
92073 Praga E-241
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
1:72
92076 Kawanishi E15 K
Kawanishi E15K Shiun byl průzkumný hydroplán japonského císařského námořního letectva užívaný ve druhé světové válce. Jeho počátky sahají do roku 1939, kdy byly vypsány požadavky japonského námořního letectva. První prototyp vzlétl roku 1941, ale ukázalo se, že se jedná o poruchový stroj, který měl řadu závad.
Skladem (1 ks)
550 Kč
-
1:72
92081 Fokker D-XXIII East India
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
470 Kč