Plastikové modely

  • 1:72

    92201 Messerschmitt Me 309 V1 & V2

    Messerschmitt Me 309 byl německý jednomístný stíhací dolnoplošník s příďovým zatahovacím podvozkem z doby druhé světové války. Po čtyřech prototypech byl program mimo jiné kvůli nedostatečným výkonům zastaven.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92200 Ki-61 I Ko

    The first Ki-61 prototype took off in December 1941, and tests of other prototypes took place during 1942. At the end of 1942, these aircraft began to be mass-produced, and they did not reach military units until the beginning of 1943.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92198 Me-609 Nachtjäger

    Messerschmitt Me 609 byl projekt, který spojil dva trupy prototypu stíhačky Me 309 s novou střední částí křídla a vytvořil tak těžkou stíhačku. Tento projekt byl vyvinut v reakci na požadavek RLM z roku 1941, aby nový Zerstörer nahradil Bf 110 v krátké době a za minimální cenu.

    Dočasně nedostupné

    590 Kč

  • 1:72

    92197 Me-609 Zerstörer

    Messerschmitt Me 609 byl projekt, který spojil dva trupy prototypu stíhačky Me 309 s novou střední částí křídla a vytvořil tak těžkou stíhačku. Tento projekt byl vyvinut v reakci na požadavek RLM z roku 1941, aby nový Zerstörer nahradil Bf 110 v krátké době a za minimální cenu.

    Dočasně nedostupné

    590 Kč

  • 1:72

    92193 Bücker 131 D "Jungmann"

    Bücker Bü 131 Jungmann byl německý dvoumístný dvouplošný cvičný letoun užívaný za druhé světové války. Letoun navrhl konstruktér švédského původu ing. Anders J. Anderson, který ve společnosti Bücker vedl všechny projekční práce do roku 1939.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92191 Curtiss Hawk II

    V roce 1932 se firma Curtiss-Wright pokusila prorazit na zahraniční trhy i se stíhacím strojem. V té době již hlavně v Latinské Americe tvrdě soupeřila o zakázky s firmou Vought, to ale šlo o víceúčelové stroje Curtiss Falcon, respektive Vought Corsair, a od dokončení tří P-6S pro Kubu žádné stíhače do zahraničí neprodala.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92189 Avro Rota/Cierva C.30

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92188 Avro Rota C.30A

    Prvním výrobním designem v sérii byl C.30, radiální motor s autogyro s třílistým rotorem o délce 37 stop (11,3 m) namontovaným na stativu nakloněném na zádi, přičemž ovládací sloupec zasahoval do zadní části obou kokpitů . Motorem byl pětiválec 105 hp (78 kW) Armstrong Siddeley Genet Major, který se použil v řadě C.19. Zadní strana ocasní plochy měla obrácenou část křídla, aby vyvažovala točivý...

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92186 Avia Bk.534

    Bezprostředním podnětem pro vznik tohoto stroje byla zhoršující se zahraničně-politická situace začátkem 30. let, která si vyžádala modernizaci leteckého parku. Ministerstvo Národní obrany proto vyhlásilo soutěž na novou standardní stíhačku pro československé letectvo.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92179 Ki-61 I Otsu

    The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92180 Ki-61 I Hei

    The Ki-61 Hien /Typ 3/ was the only Japanese fighter aircraft powered by a water-cooled, inline engine. It came to the troops in the summer of 1943 and was used in the battles over New Guinea, the Philippines, Okinawa and also in the defense of the Japanese islands.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92177 Heinkel 280 with Argus

    Heinkel He 280 bylo německé proudové stíhací letadlo z období druhé světové války, které mělo na svém kontě hned několik světových prvenství. Bylo totiž první svého druhu, které nebylo stavěné jen jako experimentální, a tak si mohlo dělat nárok na titul prvního bojového proudového letadla na světě, a to ještě dvoumotorového.

    Dočasně nedostupné

    550 Kč

  • 1:72

    92175 Avia B.35.2

    Avia B-35 byl moderní československý stíhací letoun, který měl tu smůlu, že jeho vývoj byl zahájen příliš pozdě a nebylo ho proto možno zařadit včas do výzbroje československého vojenského letectva. Práce na letounu pod vedením ing. Františka Novotného[1] začala na objednávku MNO ze dne 22. května 1936.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92176 Arado 66 C Night Attacker

    Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92168 Yak-11 / C-11 "Moose"

    Letoun Jakovlev Jak-11 vychází typově ze sovětského stíhacího letounu Jak-3, který s hvězdicovým motorem AŠ-82FN vzlétl již 10. listopadu 1945. Tento stroj se však do výroby nedostal, ale došlo k jeho další modernizaci a vznikl tak nový letoun, který se podrobil zkouškám na jaře roku 1946.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

  • 1:72

    92159 Ambrosini SAI 403 Dardo

    První vyrobený prototyp, označený sériovým číslem MM.518, poprvé vzlétl koncem roku 1942 a hned zkraje ukázal zlepšení výkonů díky menšímu plošnému zatížení a výrazně výkonnějšímu motoru. Během letových zkoušek Dardo dosáhl maximální rychlosti 650 km/h ve výšce 7200 metrů.

    Dočasně nedostupné

    470 Kč

Parametry

Obtiskové varianty zobrazit všechny

Dostupnost
Hledat text

Prohledat výsledky filtru fulltextem

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat