Plastikové modely
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92242 Caudron CR. 714
Caudron C-714 byl francouzský stíhací letoun, který byl užíván v nevelkém počtu v době 2. světové války. Jednalo se o koncepci letounu, který měl skořepinu sestavenou z dřevěných částí, přičemž stroj měl mít lehký drak a měl ho pohánět motor s menším výkonem. Prototyp s pevným podvozkem byl sestaven již roku 1936, s podvozkem zatahovacím v roce 1938.
Skladem (2 ks)
291 Kč
470 Kč Sleva 179 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92243 Dornier 17K
Do 17K byla verze vyvinutá pro Jugoslávské letectvo. Letouny měly prodlouženou příď, jugoslávské a československé přístroje a motory Gnome-Rhône 14 N. Výzbroj se skládala ze tří belgických kulometů FN ráže 7,7 mm. Z Německa bylo dodáno 36 ks, první z nich v říjnu roku 1937. Nejprve bylo dodáno 20 ks bombardovacích Do 17Ka-1, poté 14 ks Do 17Ka-2, které mohly sloužit i pro průzkum a nakonec dva...
Skladem (2 ks)
375 Kč
750 Kč Sleva 375 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92244 Dornier Do 22
Dornier Do 22 byl německý hydroplán vyvinutý ve 30. letech. I přes dobrý výkon byl postaven pouze v malém počtu a výhradně pro vývozní trh. Tento typ byl provozován ve druhé světové válce v Řecku, Jugoslávii a Finsku.
Skladem (2 ks)
651 Kč
1050 Kč Sleva 399 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92254 F-4/F-4A Lightning
F-4 byla fotografická průzkumná verze P-38 Lightning, postavená na výrobní lince současně s P-38E a F. P-38E měla přepracované příďové kolo, které poskytovalo více prostoru pro střelnou munice. Bylo postaveno devadesát devět F-4-1 na základě P-38E.
Skladem (2 ks)
391 Kč
630 Kč Sleva 239 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92251 Heinkel He 280
Heinkel He 280 bylo německé proudové stíhací letadlo z období druhé světové války, které mělo na svém kontě hned několik světových prvenství. Bylo totiž první svého druhu, které nebylo stavěné jen jako experimentální, a tak si mohlo dělat nárok na titul prvního bojového proudového letadla na světě, a to ještě dvoumotorového.
Skladem (3 ks)
341 Kč
550 Kč Sleva 209 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92250 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Od výroby kluzáku AS.1 Tern a řady vícemotorových letounů se konstruktéři dostali až ke stroji s označením AS6 Envoy. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. V té době ovšem firma již sídlila v Portsmouthu.
Skladem (6 ks)
391 Kč
630 Kč Sleva 239 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92248 Bloch MB-155
Bloch MB-152 byl nejpočetnější francouzský stíhací letoun užívaný ve 2.sv. válce. První prototyp vzlétl jakko MB-150 v roce 1937. Po úpravách byl označen MB-151, dostal motor Gnome-Rhône 14N-11 o výkonu 870 k, který poháněl třílistou vrtuli Ratier. Stroj byl vyzbrojen čtyřmi kulomety MAC vzor 1934.
Skladem (1 ks)
381 Kč
470 Kč Sleva 89 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92249 P-38H Lightning
Lockheed P-38 Lightning byl jednomístný stíhací a stíhací-bombardovací letoun, který byl považován za jeden z nejlepších spojeneckých bojových strojů během 2. světové války. Byl nasazován v bojích v Evropě i Tichém oceánu. Letoun s dvojitými ocasními plochami byl rychlý, těžce vyzbrojený a velmi mnohostranný.
Skladem (4 ks)
391 Kč
630 Kč Sleva 239 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48001 Fokker D-XXIII
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
950 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48006 Manshu Ki-79B
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (4 ks)
475 Kč
950 Kč Sleva 475 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48005 Manshu Ki-79A
Továrna Nakajima Hikoki K. K. v Japonsku ukončila výrobu stíhacích letadel Ki-27, protože začala s výrobou modernějšího a výkonnějšího typu Nakajima Ki-43-I. O výrobu těchto jednodušších letadel však byl zájem v Mandžusku a tak továrna Nakajima dodala výrobní přípravky na Ki-27 do společnosti Manshu Hikóki Seizó K. K. v Charbinu. Tam potom výroba pokračovala a dala dalších 1 379 letounů. Manshu...
Skladem (5 ks)
475 Kč
950 Kč Sleva 475 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:48
48004 Caudron CR.714 C-1
Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...
Skladem (4 ks)
475 Kč
950 Kč Sleva 475 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92223 Bücker Bü 133
Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.
Skladem (8 ks)
291 Kč
470 Kč Sleva 179 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92222 Bücker Bü 133
Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.
Skladem (5 ks)
291 Kč
470 Kč Sleva 179 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92220 Bücker 133 A/B
Bücker Bü 133 Jungmeister byl cvičný dvouplošník určený k nácviku akrobacie vyráběný od druhé poloviny 30. let 20. století v Německu. Vznikl vývojem z typu Bücker Bü 131 Jungmann. V Německu sloužil u Luftwaffe jako hlavní typ pro výcvik letecké akrobacie.
Skladem (1 ks)
590 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72 LIMITKA
94005 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.
Skladem (3 ks)
526 Kč
650 Kč Sleva 124 Kč