Plastikové modely
-
1:72
92282 Kawasaki Ki-60
The Ki-60 fighter was supposed to be fast and armed with cannons and large-calibre machine guns, it was also supposed to climb agilely, but it paid for all this with insufficient range and agility. The development team was led by Takeo Doi and his assistant Shin Owada, but all received less than favorable references from test pilots flying the first Ki-60 prototype since March 1941.
Skladem (14 ks)
470 Kč
-
1:72
92283 Zlín Z-XIII "double kit"
Zlín Z-XIII byl československý celodřevěný jednomístný dolnoplošník z druhé poloviny 30. let 20. století. Jeho vývoj byl předčasně ukončen a vyroben byl pouze jeden prototyp. Ten nyní vlastní Národní technické muzeum v Praze.
Skladem (2 ks)
550 Kč
-
1:72
92284 Heinkel He-46C
Heinkel He 46 byl německý jednoplošník z druhé světové války navržený v roce 1931 pro průzkum a armádu. Zatímco u jednotek Luftwaffe sloužil na začátku druhé světové války jen krátce, He 46 začal opětovně sloužit až v roce 1943 jako noční bombardér a u také pak maďarského letectva.
Skladem (5 ks)
630 Kč
-
1:72
92285 Heinkel He-46 E-2Un
Heinkel He 46 byl německý jednoplošník z druhé světové války navržený v roce 1931 pro průzkum a armádu. Zatímco u jednotek Luftwaffe sloužil na začátku druhé světové války jen krátce, He 46 začal opětovně sloužit až v roce 1943 jako noční bombardér a u také pak maďarského letectva.
Skladem (4 ks)
630 Kč
-
1:72
92286 Heinkel He-46C
Heinkel He 46 byl německý jednoplošník z druhé světové války navržený v roce 1931 pro průzkum a armádu. Zatímco u jednotek Luftwaffe sloužil na začátku druhé světové války jen krátce, He 46 začal opětovně sloužit až v roce 1943 jako noční bombardér a u také pak maďarského letectva.
Skladem (3 ks)
630 Kč
-
1:72
92287 Heinkel He-46C
Heinkel He 46 byl německý jednoplošník z druhé světové války navržený v roce 1931 pro průzkum a armádu. Zatímco u jednotek Luftwaffe sloužil na začátku druhé světové války jen krátce, He 46 začal opětovně sloužit až v roce 1943 jako noční bombardér a u také pak maďarského letectva.
Skladem (8 ks)
630 Kč
-
NOVINKA 1:72
92288 F-5B Lightning
The F-5 Photo version were based on the P-38G and P-38J models. It was the most important PR aircraft of the Second World War. It could carry a wide variety of cameras, with some aircraft carrying up to six cameras. 200 F-5B-1-LOs were ordered at same time as the P-38J, using the camera nose from the F-5A.
Skladem (8 ks)
620 Kč
-
NOVINKA 1:72
92289 F-5C Lightning
The F-5 Photo version were based on the P-38G and P-38J models. It was the most important PR aircraft of the Second World War. It could carry a wide variety of cameras, with some aircraft carrying up to six cameras. From the F-5C-1 onwards, the majority of F-5 Photo Lightnings were conversions rather than purpose built. 128 F-5C-1s were converted from the P-38J-5.
Skladem (9 ks)
620 Kč
-
1:72 LIMITKA
94001 Avia B-222
Po úspěchu Avie Ba.122 byly vyvíjeny další varianty. B-222.1 byla zalétána srpnu 1937. Stroj poháněl devítiválec Rk-17 který byl zakryt aerodynamickým krytem NACA, i kola byla kapotována. Letoun létal v bílo červené zbarvení, bez imatrikulace.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94002 Avia B-322
V roce 1936 MNO objednalo výrobu pokračovacího akrobatického letounu Bš.122. Letoun vznikl z akrobatické Ba.122, ale měl stupňovitá křídla a delší trup a poháněn byl motorem Castor II-A. První Bš-122 byla zalétána 10. září 1936, od července 1937 byly Bš-122 zařazovány k cvičné letce leteckého pluku 4 a do VLU.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94003 Avia Ba.422
Akrobatický speciál Avia Ba.422 byl upraven podle Novákových připomínek, na akrobatickou soutěž která se konala Saint-Germain-en-Laye u Paříže.Byl postaven na počátku roku 1938 ve dvou kusech 422.1 OK-AVB který byl záložní a Novákův OK-AVC 422.2, poháněn byl motorem Avia Rk-17 o výkonu 350 koní.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94004 Praga E-141 Diesel
V polovině 30-tých let byl pokračovacím cičným letounem douplošník Praga BH-41. na stavbu dalších letounů již ale nebyly motory a tak byl letoun zmodernizován a použit Dieselův motor ZOD-260. Letoun létal pod označením Praga E-141.
Dočasně nedostupné
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94005 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.
Dočasně nedostupné
650 Kč
-
1:72 LIMITKA
94006 Arado Ar 199 V5
Arado Ar 199 byl plovákový letoun postavený společností Arado Flugzeugwerke. Byl to dolnoplošník, navržený v roce 1938 ke startu z katapultu a provozovaný nad vodou. Uzavřený kokpit měl dvě vedle sebe umístěná sedadla pro instruktora a studenta a třetí zadní sedadlo pro výcvikového navigátora nebo radistu.
Skladem (8 ks)
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94007 Heinkel 112 V10
Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF 109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.
Skladem (2 ks)
550 Kč
-
1:72 LIMITKA
94008 Heinkel 112 V11
Koncem roku 1933 vydala RLM specifikaci požadující konstrukci jednoplošníku. Byly vyrobeny čtyři konstrukce: Arado 80, Fw 159, BF 109 a Heinkel 112. Model 112, který navrhl Dipl. Ing. Heinrich Hertel soutěžil s dalšími třemi na soutěži pořádané v Travemünde v říjnu 1935.
Skladem (4 ks)
550 Kč