Plastikové modely
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92264 Mörko Morane
Morane-Saulnier MS.406 byl francouzský jednoplošný stíhací letoun. Ve chvíli vypuknutí války s Německem roku 1939 byl nejpočetnější stíhačkou francouzské Armeé de ľ Air. I když se vyznačoval dobrou ovladatelností a obratností, jeho výkon výrazně zaostával za Messerschmittem Bf-109E.
Skladem (6 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92263 Heinkel 112 B Spanish AF
Heinkel He 112 byla německá stíhačka z první poloviny 30. let, která soutěžila o vládní zakázku na nové stíhací letadlo s uzavřenou kabinou a zatahovacím podvozkem. Byla poražená Messerschmittem Bf 109. V Luftwaffe se nedočkala většího rozšíření, ale byla vyvážena do Maďarska, Rumunska, Japonska a Rakouska. Počet postavených strojů nepřesáhl 100 kusů.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92259 Me P.1107 Aufklärer
25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.
Skladem (2 ks)
690 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92258 Arado Ar-66
Arado Ar 66 byl německý jednomotorový dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. troje Ar 66 C se staly jedním z nejrozšířenějších školních strojů Luftwaffe, které byly používány až do konce II. světové války. Zařazeny byly u leteckých škol FFS A/B 4 v Praze-Kbelích, FFS A/B 11 v Schönwalde, FFS A/B 23 v Kaufbeurenu a FFS A/B 116 v Göppingenu.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92257 XP-79B Flying Ram
Northrop XP-79 Flying Ram byl ambiciózní americký projekt stíhacího samokřídla, s proudovým pohonem, vyvíjený firmou Northrop. Typ měl ničit nepřátelské letouny taranem a obsahoval několik novátorských konstrukčních řešení. Pilot letoun řídil v pozici vleže na břiše a tak měl lépe snášet vysoká přetížení během bojových manévrů.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92256 Reggiane 2005
Reggiane Re.2005 Sagittario byl stíhací letoun, který vznikl vývojem z typu Reggiane Re.2000. Vývoj nového letounu začal již v roce 1941 a v květnu 1942 vzlétl první prototyp. Ten dosáhl rychlosti 628 km/h. Nové křídlo neslo nový podvozek zatahovaný směrem ke koncům křídla a dva 20 mm kanóny, které s dalším v bloku motoru a s dvěma 12,7 mm kulomety nad motorem představovaly impozantní výzbroj.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92255 Dewoitine D.520
Dewoitine D.520 bylo francouzské stíhací letadlo, které začalo vstupovat do služby jen těsně před vypuknutím druhé světové války. Na projektu Dewoitine.520 se začalo pracovat v listopadu 1936 v soukromé konstrukční firmě vedené Emilem Dewoitinem.
Dočasně nedostupné
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92052 Arado 66
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92054 Avia Ba.122 Castor II and Pollux engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (2 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92056 Avia Ba.122 Rk.17 engine
Na jaře 1934 rozhodlo vedení armády o účasti čs. pilotů na mezinárodní akrobatické soutěži Coupe Mondial, která se měla konat v červnu v Paříži. Pod vedením ing. Novotného a za pomoci akrobatů rtm. Nováka a štkpt. Ambruže vzniklo za šest týdnů nové akrobatické letadlo B-222.
Skladem (1 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92057 Tachikawa Ki-106
V důsledku nedostatku kovů nutných pro stavbu letadel byla navržena celodřevěná varianta Ki-84 Hayaté.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92060 Arado 66 Spanish A.F.
Arado Ar 66 byl německý dvoumístný dvouplošný školní letoun s pevným podvozkem. První prototyp vzlétl roku 1932, sériově se začal vyrábět v roce 1933. Vznikly 3 základní modely A, B a C, posledně jmenovaný se užíval v Československu po druhé světové válce pod označením C-16.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92059 Arado 66 Trainer Luftwaffe
The Arado Ar 66 was a German two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. The first prototype flew in 1932, and serial production began in 1933. There were three basic models, A, B and C, the latter being used in Czechoslovakia after World War II under the designation C-16.
Skladem (5 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92063 Arado Ar-66 Nachtschlacht single-seater
The Arado Ar 66 was a German single-engine, two-seat biplane trainer aircraft with fixed landing gear. Three Ar 66 Cs became one of the most widely used training aircraft of the Luftwaffe, being used until the end of World War II. They were assigned to the flying schools FFS A/B 4 in Prague-Kbelé, FFS A/B 11 in Schönwalde, FFS A/B 23 in Kaufbeuren and FFS A/B 116 in Göppingen.
Skladem (8 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92069 Avia Bš.122
Cvičný akrobatický letoun Avia Bš.122 poháněný motorem Walter Castor II byl vyroben v sérii 45 kusů pro čs. Armádu. Letoun byl odvozen od akrobatického speciálu Ba.122. prototyp vzlétl poprvé 11. srpna 1936 pilotován továrním pilotem O. Košařem.
Skladem (3 ks)
470 Kč
-
Přidat k Oblíbeným
1:72
92071 Dornier 17 E
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč