Plastikové modely
-
1:72 LIMITKA
94005 Airspeed Envoy
Firma Airspeed Limited byla založena v anglickém Yorku už v roce 1931. Uvedený typ letounu prakticky vycházel z předchozího typu Airspeed AS5 Courier. To už firma byla v Portsmouthu. AS6 Envoy poprvé vzlétl v červnu 1934. Konstrukce letounu byla celodřevěná. Rozpětí těchto strojů bylo 15,94 metrů a délka trupu 10,53 metrů.
Dočasně nedostupné
650 Kč
-
1:72
92259 Me P.1107 Aufklärer
25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.
Skladem (3 ks)
690 Kč
-
1:72
92261 Me P.1107
25. ledna 1945 navrhl Messerschmitt tryskový bombardér P.1107 / I. Model P.1107 / I byl navržen na základě zkušeností z dřívějšího bombardéru společnosti Me 264 a měl být poháněn dvěma proudovými motory BMW 018 namontovanými pod křídly nebo čtyřmi proudovými motory BMW 003D nebo Heinkel HeS 109-011 ve dvojicích - pod křídly.
Dočasně nedostupné
690 Kč
-
1:72
92108 Dornier Do 17 P
Dornier 17 P byl vyvinut z verze M jako průzkumná verze pro celodenní využití. Byl poháněn dvěma motory BMW 132 N a vybaven kamerami Rb 50/30 a Rb 20/30, popř.Rb 50/30 a Rb 10/18.
Skladem (2 ks)
750 Kč
-
1:72
92072 Dornier 17 F
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč
-
1:72
92071 Dornier 17 E
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč
-
1:72
92243 Dornier 17K
Do 17K byla verze vyvinutá pro Jugoslávské letectvo. Letouny měly prodlouženou příď, jugoslávské a československé přístroje a motory Gnome-Rhône 14 N. Výzbroj se skládala ze tří belgických kulometů FN ráže 7,7 mm. Z Německa bylo dodáno 36 ks, první z nich v říjnu roku 1937. Nejprve bylo dodáno 20 ks bombardovacích Do 17Ka-1, poté 14 ks Do 17Ka-2, které mohly sloužit i pro průzkum a nakonec dva...
Skladem (1 ks)
750 Kč
-
1:72
92235 Dornier 17E
Původně byl navržen jako dopravní a poštovní letoun, ale Lufthansa ho odmítla s tím, že má příliš štíhlý trup, který se nehodí pro přepravu cestujících. O letoun však projevilo zájem vojenské letectvo a tak vznikl upravený prototyp Do 17 V-4. Šlo o dvoumotorový hornoplošník. Od roku 1936 se začaly sériově vyrábět typy Do 17 E-1 (bombardovací verze) a Do 17 F-1 (průzkumná verze).
Skladem (3 ks)
750 Kč
-
1:72
92275 Dornier Do 17 P
Dornier 17 P byl vyvinut z verze M jako průzkumná verze pro celodenní využití. Byl poháněn dvěma motory BMW 132 N a vybaven kamerami Rb 50/30 a Rb 20/30, popř.Rb 50/30 a Rb 10/18.
Skladem (17 ks)
900 Kč
-
NOVINKA 1:48
48008 Ki-61-II
První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...
Skladem (5 ks)
950 Kč
-
1:48
48004 Caudron CR.714 C-1
Caudron C-714 byl lehký stíhací letoun, používaný během 2. světové války ve Francii a Finsku. letoun byl celodřevěné konstrukce. Prototyp se zatahovacím podvozkem vzlétl v roce 1938. Vyráběl se sériově od roku 1939 s motorem Renault 12R 03 o síle 500 k a s výzbrojí 4 kulometů ráže 7,5 mm pod křídly. Během bojů ve Francii na nich létali především polští i čs. piloti. Několik strojů bylo prodáno...
Skladem (5 ks)
950 Kč
-
1:48
48003 Ki-61-II
První prototyp Ki-61 vzlétl v prosinci roku 1941 a zkoušky dalších prototypů probíhaly v průběhu roku 1942. Koncem roku 1942 se tyto letouny začaly sériově vyrábět, k vojenským jednotkám se dostaly až na začátku roku 1943. Na podzim téhož roku došlo k zesílení výzbroje a v průběhu války docházelo k dalším zlepšením a výrobě modernizovaných modifikací. Ki-61 si vysloužily respekt Spojenců v...
Dočasně nedostupné
950 Kč
-
1:48
48001 Fokker D-XXIII
Fokker D.XXIII byl jednomístný stíhací letoun navrženým Mariusem Beelingem s neobvyklým tandemovým uspořádáním motorů. Prototyp byl poháněn dvojicí motorů Walter Sagitta 528hp I-SR (jednalo se o motory vyráběné v Československu).
Dočasně nedostupné
950 Kč
-
1:72
92260 Aero A-101
Aero A-101 byl československý bombardovací dvouplošník, který vznikl vývojem z letounu Aero A-100. Typ byl od ledna 1936 ve výzbroji československého letectva, po roce služby byly letouny prodány do Španělska, kde byly nasazeny oběma bojujícími stranami v občanské válce.
Skladem (2 ks)
980 Kč
-
1:72
92262 Aero Ab 101
Aero Ab-101 byl československý bombardovací dvouplošník, který vznikl vývojem z letounu Aero A-100, resp. A-101, do něhož byl instalován motor Praga HS 12Ydrs. Prototyp letounu vzlétl 25. března 1936 a ukázalo se, že se nejedná o příliš zdařilý typ.
Skladem (2 ks)
980 Kč
-
NOVINKA 1:48
48009 Messerschmitt Me P.1101
Messerschmitt P.1101 vznikl dle objednávky OKL z léta 1944 a byl to první letoun na světě, který měl měnitelnou geometrií křídel. Bylo stavitelné pouze na zemi v úhlu šípu od 35° do 45°.
Skladem (3 ks)
990 Kč